مقالات

صفحه نمایش آیفون

تعمیر شکستگی صفحه نمایش آیفون

آیا صفحه نمایش آیفون شما شکسته یا ترک خورده است؟ در این مقاله به بررسی هزینه های تعمیر و تعویض صفحه نمایش آیفون می پردازیم، پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

هزینه تعمیر صفحه نمایش آیفون بسیار گران است و به سختی می توان جایگزینی برای آن یافت. البته این هزینه ها بستگی دارد به اینکه تعمیر گوشی آیفون خود را به چه کسی می سپارید و در چه مرکز کجا انجام می دهید.

به همین دلیل است که ما این مقاله را آماده کرده ایم تا به کسانی که صفحه نمایش گوشی آیفون آنها شکسته است، کمک کنیم و به این سوال مهم پاسخ دهیم: تعمیر صفحه نمایش آیفون چقدر هزینه دارد و چه گزینه هایی برای انتخاب بهتر پیش روی آنها است.

بهترین گزینه ها برای تعمیر صفحه نمایش آیفون

از گارانتی خود استفاده کنید!

در خارج از ایران خود شرکت اپل دستگاه شما را گارانتی می کند، اما به دلیل تحریم ها در ایران این طور نیست. نمایندگی رسمی اپل در ایران وجود ندارد؛ ولی شرکت های ثالث دیگری هستند که خدمات گارانتی را ارائه می دهند. بنابراین می‌توانید هنگام خرید گوشی با پرداخت مبلغ بیشتری گوشی خود را در مقابل خسارات وارد شده به گوشی گارانتی کنید.

پس اگر گوشی شما دارای گارانتی باشد می توانید با تماس با نمایندگی آن شرکت از هزینه تعمیر صفحه نمایش گوشی آیفون اطلاع کسب کنید.

از بیمه گوشی استفاده کنید!

ممکن است شما در زمان خرید گوشی آیفون خود بیمه هم خریداری کرده باشید. اگر چنین است با شرکت ارائه دهنده بیمه خود تماس بگیرید و اطلاعات مربوط به روند تعمیر صفحه نمایش گوشی آیفون را جویا شوید. هزینه آن نیز به شرکت ارائه دهنده بیمه بستگی دارد.

مراکز تعمیرات گوشی آیفون

ممکن است گوشی شما گارانتی نداشته باشد یا تمام شده باشد، در این صورت می توانید به مراکز تعمیرات آیفون مراجعه کنید. مراکز مختلفی وجود دارد که خدمات تعمیر صفحه نمایش آیفون را انجام می دهند. برای انتخاب مرکز تعمیر گوشی خود حتما تحقیق کنید و از تخصص افراد در آن مرکز اطمینان پیدا کنید. برخی از افراد به دلیل نا آگاهی مشتریان مبلغی بیش از آنچه که باید برای تعمیرات بپردازند، دریافت می کنند.

برای آگاهی بیشتر مقاله ویژگی های ساعت هوشمند خوب پیشنهاد می شود.

صفحه نمایش آیفون شکسته

کیت تعمیر صفحه نمایش DIY

اگر می خواهید در سریع ترین زمان صفحه نمایش آیفون خود را تعمیر کنید. بسته به مدل گوشی آیفون،  تعمیر خود صفحه نمایش جایگزین  خوبی برای تعویض گوشی است.

مراکز مختلفی هستند که کیت های تعمیرات DIY را برای گوشی ها می فروشند و شامل تمام ابزارها و قطعات مورد نیاز برای تعمیرات هستند که اصولا این روش توصیه نمی شود.

هزینه تعمیر صفحه نمایش آیفون متفاوت است و بستگی دارد به جایی که آن را انجام می دهید. اگر عجله دارید، ممکن است وسوسه کننده باشد که تلفن خود را به نزدیک ترین مکان تعمیرات تلفن همراه ببرید و هر مبلغی که بخواهند بپردازید.

 برخی از فروشگاه های اپل، ارائه دهنده تعمیرات گوشی آیفون نیز هستند، شما می توانید با مراجعه به آنها از هزینه تعمیر گوشی خود اطلاعات کسب کنید. اصولا هزینه تعمیر بستگی به مدل و قطعات مورد نیاز متفاوت است.

اگر گوشی شما دارای گارانتی باشد می توانید با تماس با نمایندگی آن شرکت از هزینه تعمیر صفحه نمایش گوشی آیفون اطلاع کسب کنید.

تشخیص شکستگی صفحه نمایش آیفون

استفاده از نور روشن

اگر می خواهید مطمئن شوید که صفحه نمایش آیفون شکسته است یا شکستگی مربوط به گلس شیشه ای پرس شده روی ال سی دی آیفون است، یک چراغ روشن روی نمایشگر بگیرید. در صورت شکستگی صفحه نمایش انحراف نور بیشتری رخ می دهد. اگر شکستگی دارای خطوط عمیق تری در زیر گلس پرس شده باشد، احتمالا نشان دهنده شکسته شدن صفحه نمایش آیفون است.

چک کردن لبه‌های صفحه نمایش

راه دیگر برای تشخیص شکستگی بررسی لبه های صفحه گوشی است. برخی از محافظ های صفحه نمایش تمام صفحه را نمی پوشانند. اگر لبه های صفحه گوشی ترک خورده، به معنی شکسته شدن صفحه گوشی است.

برداشتن محافظ صفحه نمایش

اگر گوشی شما دارای محافظ صفحه نمایش است و نمایشگر گوشی دچار شکستگی شد، می توانید محافظ را از روی گوشی خود جدا کنید. به سطح نمایشگر گوشی نگاه بیندازید و ببینید صاف است یا دارای خطوط!

با برداشتن محافظ صفحه، می توانید به راحتی تشخیص دهید که  صفحه نمایش گوشی دچار شکستگی شده است یا خیر!

برای آگاهی بیشتر مقاله بهترین زمان برای خرید گوشی هوشمند  پیشنهاد می شود.

گوشی آیفون

راهکارهای محافظت از صفحه نمایش آیفون

گوشی و لوازم جانبی برند اپل بسیار شکننده است و شما باید دقت لازم را در نگهداری آنها داشته باشید تا دچار مشکل نشود. اگر مراقب نباشید، ممکن است صفحه نمایش و پشت  گوشی ترک خورده یا آسیب جدی‌تری ببیند.

استفاده از قاب محافظ

قاب گوشی یکی از روش هایی است که در صورت افتادن گوشی از آسیب دیدن آن جلوگیری می کند. انواع مختلفی از این قاب ها موجود هستند و از جنس های مختلفی مانند چرم و سیلیکونی ساخته شده اند. کاربرد آنها محافظت از صفحه نمایش و بدنه گوشی است. قاب ها روشی خوب برای محکم نگه داشتن گوشی است و ممکن است بدون آن با افتادن گوشی آیفون بر روی زمین هزینه قابل توجهی برای شما داشته باشد.

استفاده از محافظ صفحه (گلس) 

اگر جدیدترین و گران ترین گوشی آیفون را برای خود تهیه کرده اید، از یک محافظ صفحه نمایش استفاده کنید. محافظ صفحه نمایش می تواند از گوشی شما در برابر خراش و شکستن محافظت کند و ظاهر آن را به خوبی حفظ کند. محافظ های صفحه نمایش دارای کیفیت و قیمت های متفاوتی هستند و شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه خود آن را خریداری کنید.

در نهایت می‌توان بیان کرد که هزینه تعمیر صفحه نمایش آیفون به عوامل مختلفی بستگی دارد. وقتی صفحه نمایش گوشی دچار شکستگی شده است، شما می توانید از کارشناسان تعمیرات آیفون کمک بگیرید. اگر تصمیم گرفتید کار خود را به فروشگاه‌های ارائه دهنده تعمیرات اپل بسپارید حتما از خدمات و تخصص افراد اطمینان پیدا کنید. همچنین از اطلاعات گوشی خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

فروشگاه گوشی بازار، فروشگاه تخصصی اپل و یکی از مراکز تعمیرات گوشی آیفون است که با داشتن افراد متخصص در زمینه تعمیرات گوشی آیفون می توانند بهترین خدمات را با مناسب ترین هزینه و استفاده از قطعات اورجینال به شما ارائه دهند.

زمانی که گوشی خود را برای تعمیر به مرکز تعمیر اپل می فرستید، یک نسخه پشتیبان از تلفن همراه خود تهیه کنید.

خرید و فروش انواع گوشی از برندهای معروف 

برای خرید انواع گوشی می توانید با کارشناسان بخش فروش گوشی بازار تماس بگیرید و در مورد قیمت با آنها مشورت کنید و با استفاده از راهنمایی کادر مجرب بهترین گوشی هوشمند را برای خود انتخاب کنید.

برای ثبت سفارش می توانید هم اکنون با گوشی بازار تماس بگیرید.

admin

admin

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهی در مورد “تعمیر شکستگی صفحه نمایش آیفون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

On Key

Related Posts

نگهدارنده موبایل

نگهدارنده موبایل

در عصر کنونی عکاسی با تلفن‌های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته است. تمام گوشی‌‎های جدید با داشتن دوربین با کیفیت به

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟