مقالات

ایرپاد اپل - گوشی بازار

انواع ایرپاد اپل

ایرپاد اپل هدفون بلوتوثی و بی سیم است که توسط شرکت اپل ساخته شد. اولین ایرپاد در کنار آیفون 7 در سال 2016 معرفی شد و طی دو سال این محصول پرفروش ترین لوازم جانبی اپل شد.

هدفونهای سیمی با حذف شدن جک 3.5 میلیمتری صدا در گوشیهای اپل به مرور جایگاه خودشان را از دست دادند و ایرپادها به سرعت جای آنها را گرفتند. در این مقاله قصد داریم به سراغ ایرپاد اپل برویم و مشخصات و ویژگیهای آن را مورد بررسی قرار دهیم پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

طرز کار ایرپاد اپل

ایرپاد بوسیله بلوتوث به آیفون وصل می شود و زمانیکه بلوتوث گوشی شما روشن باشد به محض اینکه درب کیس ایرپاد خود را باز کنید یک پنجره در آِیفون، مک بوک یا آیپد شما نمایش داده میشود و شما با لمس گزینه connect میتوانید به ایرپاد متصل شوید و امکان گوش کردن به موسیقی و برقراری تماس تلفنی از این طریق برقرار می شود.

ایرپادها در اصل هندزفری هستند که بجای اینکه با سیم به گوشی وصل شوند از بلوتوث استفاده می شود. این محصول از آنجا که باتری دارد نیاز به شارژ هم خواهد داشت.

البته بعد از شرکت اپل شرکتهای دیگر هم اقدام به تولید هدفون های تمام بیسیم کردند و امروزه انواعی از ایرپادها برای گوشیهای مختلف در بازار موجود است.

خرید گوشی اپل مدل iPhone 13 پرو پیشنهاد می شود.

ایرپاد اپل - قیمت

انواع ایرپاد اپل

1- ایرپاد نسل اول:

در سال 2016 این نسل به بازار معرفی شد و توانست فروش بالایی داشته باشد. از این مدل در بازار دیگر موجود نمی باشد.

2- ایرپاد نسل دوم:

این نسل در سال 2019 وارد بازار شد و کیفیت صدای بسیار بالایی دارد و هر زمان که آن را از گوش خارج می کنیم بصورت خودکار موزیک که در حال پخش بود متوقف می شود. همچنین شما با گفتن Hey Siri دستیار صوتی اپل را فرا می خوانید تا برای شما نوتیفیکیشنهای مهم را بخواند و پیام ارسال کند یا با شخصی خاص تماس بگیرد.

ایرپاد نسل دوم تراشه H1 اپل دارد که اتصال پایدارتر و قویتری بین آیفون و هدفون برقرار می کند. این تراشه باعث میشود ایرپاد دو برابر سریعتر بین دستگاههای مختلف جابجا بشود.

3- ایرپاد پرو:

ایرپاد پرو در سال 2019 به بازار عرضه شد ولی حرفه ای تر است. تفاوت اول آن با ایرپاد 2 تفاوت در طراحی آن است. ایرپاد پرو سریهای سیلیکونی دارد و اندازه آن با گوش هر فرد قابل تنظیم است.

اما در ایرپاد نسل دوم چنین امکانی نبود و حالت سیلیکونی سری ایرپاد پرو باعث می شود در گوش شما محکمتر قرار بگیرد و از افتادن آن جلوگیری می کند.

ایرپاد پرو قابلیت ANC دارد که شما می توانید در محیطهای پرسر و صدا و شلوغ هم به موسیقی موردعلاقه خود گوش کنید و صدای محیط روی کیفیت صدای دریافتی از آیفون تاثیری ندارد.

این محصول همچنین میتواند بسته به اینکه موزیک در حال پخش شده چه هست نت ها را تنظیم نماید و با هر موزیک تطبیق پیدا کند تا کیفیت به بهترین حالت ممکن به گوش فرد برسد.

در پایان باید گفت که اگر دنبال ایرپاد باکیفیت برای آیفون خود هستید که هم کیفیت مکالمه عالی و هم کیفیت پخش موسیقی عالی و قابلیت ANC داشته باشد ایرپاد پرو بهترین انتخاب است.

4- ایرپاد مکس:

در سال 2020 به بازار معرفی شد و از همان ابتدا قیمت بالایی داشت و اکثر کاربران اعتقاد داشتند ارزش خرید ندارد. این مدل هیچ شباهتی با سایر ایرپادهای اپل نداشت و بسیار بزرگتر بود و گویا فقط برای خانه یا محل کار درست شده است و جابجا کردن آن به راحتی ایرپادهای دیگر نبود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه این مقاله 10 ویژگی ضروری گوشی هوشمند پیشنهاد می شود.

ایرپاد اپل - انواع ایرپاد

5- ایرپاد نسل 3:

این مدل جدیدترین ایرپاد اپل موجود در بازار است و در واقع پیشرفته ایرپاد 2 است. ایرپاد نسل 3 شباهت بالاتری به ایرپاد پرو دارد ولی همچنان سریهای سیلیکونی را ندارد.

کیفیت صدای آن هم از ایرپاد 2 بیشتر است. به ادعای اپل این هدفون میتواند با کمک کیس حدود 30 ساعت موزیک پخش کند.

نحوه شارژ شدن ایرپاد اپل

در انتهای باکس ایرپاد اپل یک پورت لایتنینگ دارد که می توانید کیس را از این راه شارژ نمایید. خود ایرپادها هم با قرار گرفتن در جایگاه خود درون کیس شارژ میشوند.

در نسل دوم شارژ بیسیم هم به این ایرپاد اضافه شده و می توان با قرار دادن این محصول روی محفظه شارژ آنرا شارژ کرد. شارژ ایرپادها حدود 5 ساعت است و این مقدار با کیس حدود 24 ساعت افزایش می یابد که شارژ قابل قبولی است.

خرید و فروش انواع گوشی از برندهای معروف

گوشی بازار یک فروشگاه اپل و مرکز تعمیرات گوشی های اپل است که به تعمیرات تخصصی تمام مدل های گوشی آیفون می‌پردازد. گوشی بازار با داشتن افراد متخصص و استفاده از قطعات اورجینال، در تلاش است بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. اگر گوشی آیفون شما دچار آسیب شده است و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات دارد، می توانید از کیفیت بالای خدمات گوشی بازار استفاده کنید.

برای خرید انواع گوشی کارکرده و لوازم جانبی آن نیز می توانید با کارشناسان بخش فروش گوشی بازار تماس بگیرید و در مورد قیمت با آنها مشورت کنید و با استفاده از راهنمایی کادر مجرب بهترین لوازم جانبی گوشی هوشمند را برای خود انتخاب کنید.

برای ثبت سفارش می توانید هم اکنون با گوشی بازار تماس بگیرید.

admin

admin

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

2 فکر در مورد “ انواع ایرپاد اپل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

On Key

Related Posts

نگهدارنده موبایل

نگهدارنده موبایل

در عصر کنونی عکاسی با تلفن‌های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته است. تمام گوشی‌‎های جدید با داشتن دوربین با کیفیت به

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟