مقالات

نحوه تشخیص هندزفری اصل

نحوه تشخیص هندزفری اصل

برای خرید هندزفری اصل، هدفون یا ایرپاد تشخیص این که کدام نوع اصل می باشد موضوع بسیار مهمی می باشد که نیاز است دقت لازم را داشته باشید.

برندهای زیادی روانه بازار شده اند که از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و به آن ها اجناس کپی گفته می شود که کاملاً شبیه هندزفری های اصل می باشند.

اهمیت تشخیص هدفون های اصلی از تقلبی

هندزفری و هدفون های تقلبی از لحاظ ظاهری شباهت زیادی با محصولات اورجینال دارند و قیمت های پایین تری نیز دارند. از همین رو شاید برخی از افراد به فکر این باشند به جای هزینه های اضافی، محصولات فیک را استفاده کنند.

اما دلیل توصیه نکردن برای استفاده از این محصولات نحوه عملکرد ضعیف آن ها می باشد. برای خرید هندزفری با کیفیت خوب و شفاف و همچنین صدای بلند باید از هدفون های اصلی استفاده نمایید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه این مقاله تعمیر شکستگی صفحه نمایش آیفون پیشنهاد می شود.

هندزفری اصل

تشخیص هندزفری و هدفون های اصل از کپی

شرکت های تولید کننده و همچنین برندهای متفرقه زیادی درتلاش می باشند که محصولات فیک مشابه اصل را تولید و روانه بازار کنند؛ اما با بررسی دقیق می توانید به این نتیجه برسید که تفاوت های زیادی در نحوه عملکرد این دو محصول با یکدیگر دارند.

مهم ترین و اصلی ترین تفاوت های هندزفری اصل با تقلبی

بهترین روشی که می توانید از اصلی بودن هندزفری اطمینان حاصل نمایید، خرید از فروشگاه های معتبر می باشد از جمله فروشگاه هایی که ضمانت اصل بودن و امکان بازگشت کالا را داشته باشند. برای بررسی بیش تر می توانید نکات زیر را نیز در نظر داشته باشید که به شرح زیر می باشد:

بررسی فیزیکی

با در دست داشتن هندزفری و بررسی تمام قسمت های آن می توانید با مشاهده کوچک ترین ایراد در طراحی به اصل و یا تقلبی بودن آنها پی ببرید. از جمله این موارد می توان به خط و خش، تقارن نبودن، رنگ پریدگی و بسیاری عوامل دیگر که نشان دهنده اصل نبودن هندزفری می باشد.

بررسی لوازم جانبی

برای اطمینان از این کار می توانید قبل از خریداری هندزفری اصل، ویدئوهای جعبه گشایی محصولات را مشاهده فرمایید. شرکت هایی که محصولات تقلبی تولید می کنند اغلب برای کاهش هزینه ها از قراردادن لوازم جانبی و کاتالوگ در داخل جعبه خودداری می کنند.

بررسی بسته بندی

شرکت هایی که این نوع محصولات را تولید می کنند، دقت کافی را به جزئیات ندارند که همین موضوع سبب شده است با کمی دقت بتوان نوع اصل را ازتقلبی تشخیص داد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه این مقاله مشکلات رایج در گوشی آیفون پیشنهاد می شود.

هندزفری اپل

بررسی لوگو

یکی از اساسی ترین تفاوت در قرارگیری و طراحی لوگو می باشد که با دقت به آن ها می توانید کپی بودن محصول را تشخیص دهید. تفاوت لوگوها در طرح، اندازه، رنگ و فونت بیش تر دیده می شود.

بررسی صدا و کارکرد تمامی قابلیت ها

تمامی قابلیت های موجود در هندزفری خریداری شده را به دقت بررسی نمایید که هندزفری های غیراصل فاقد بسیاری از کارکردها می باشند.

مقایسه در قیمت

هندزفری های اصلی با توجه به نرخ دلاری قیمت گذاری و داخل سایت سازنده قرار دارند. به همین علت اگر دیدید هندزفری تفاوت زیادی با قیمت اصلی خود داشته و ارزان می باشد احتمال تقلبی بودن آن زیاد می باشد.

خرید و فروش انواع گوشی از برندهای معروف 

گوشی بازار یک فروشگاه اپل و مرکز تعمیرات گوشی های اپل است که به تعمیرات تخصصی تمام مدل های گوشی آیفون می‌پردازد. گوشی بازار با داشتن افراد متخصص و استفاده از قطعات اورجینال، در تلاش است بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. اگر گوشی آیفون شما دچار آسیب شده است و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات دارد، می توانید از کیفیت بالای خدمات گوشی بازار استفاده کنید.

برای خرید انواع گوشی و لوازم جانبی آن نیز می توانید با کارشناسان بخش فروش گوشی بازار تماس بگیرید و در مورد قیمت با آنها مشورت کنید و با استفاده از راهنمایی کادر مجرب بهترین لوازم جانبی گوشی هوشمند را برای خود انتخاب کنید.

برای ثبت سفارش می توانید هم اکنون با گوشی بازار تماس بگیرید.

admin

admin

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

1 نظر در “نحوه تشخیص هندزفری اصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

On Key

Related Posts

نگهدارنده موبایل

نگهدارنده موبایل

در عصر کنونی عکاسی با تلفن‌های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته است. تمام گوشی‌‎های جدید با داشتن دوربین با کیفیت به

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟