مقالات

انواع مدل های آیفون 13 - گوشی بازار

انواع مدل های آیفون 13

انواع مدل های آیفون 13 شامل 4 مدل پرطرفدار مینی، استاندارد، پرو و پرومکس است که در این مقاله به معرفی آنها خواهیم پرداخت پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

انواع مدل های آیفون 13

  • iPhone 13
  • iPhone 13Mini
  • iPhone 13 Pro
  • iPhone 13 ProMax

نسخه پرومکس گرانترین و نسخه مینی ارزان ترین آیفون 13 محسوب می شود. نسخه های پرو و پرومکس جدیدترین گوشیهای آیفون هستند که نهایت امکانات و تکنولوژی را به دوستداران خود ارائه میکنند.

تا سال گذشته آیفون پرومکس از لحاظ دوربین بهترین و سرآمد بود ولی امسال شرکت اپل تصمیم گرفته است که این دو مدل فقط در سایز با هم تفاوت داشته باشند و پرومکس تا حدی از نظر اندازه بزرگتر است که سایز نمایشگر و اندازه باتری هم کمی بزرگتر است.

بی شک اشخاصی که بهترین دوربین تلفن همراه را می خواهند منتظر جدیدترین ورژن اپل هستند زیرا آیفون خود را در بخش دوربین گوشی ثابت کرده است. البته نسخه پرو و پرومکس در دوربین تفاوتی ندارند و تنها در سایز متفاوت هستند.

برای آگاهی بیشتر مطالعه این مقاله 10 ویژگی ضروری گوشی هوشمند پیشنهاد می شود.

انواع مدل های آیفون 13 - مقایسه

آیفون برای لنز دوربین های این دو مدل بزرگترین سنسور دوربین را استفاده کرده و این باعث شده که عکاسی در شب با این گوشی بی رقیب باشد.

عکاسی در حالت سینمایی که در تبلیغات آِیفون حسابی به چشم می خورد فقط مختص همین دو مدل آیفون می باشد که نشانه متفاوت بودن و حرفه ای بودن آن است.

از مزیت های دیگر این دو مدل گوشی آیفون این است که امسال برای اولین بار اپل برای نمایشگرهای خود قابلیت کاربردی و بسیار مهم رفرش ریت (نرخ نوسازی) است استفاده کرد و نرخ نوسازی تطبیقی 120 هرتزی که بین 10 تا 120 هرتز متغیر است را برای این گوشیها اختصاص داد.

همچنین روشنایی نمایشگر بیشتری داشته و تصویر روشنتری در این دو گوشی به نمایش در می آید. نسخه پرو و پرومکس باتریهای بزرگتری هم دارند و 4352 میلی آمپر و 3240 میلی آمپر هستند.

خرید گوشی اپل مدل iPhone 13 پرو پیشنهاد می شود.

انواع مدل های آیفون 13 - انتخاب

مقایسه گوشی آیفون 13 استاندارد و مینی

این دو مدل که از انواع مدل های آیفون 13 هستند قیمت مناسب تری داشته و اختلال آنها بیشتر در اندازه آنهاست. آیفون مینی 5.4 اینچ است و ممکن است مورد پسند خیلی از افراد نباشد ولی برای خانم هایی که دست های کوچکی دارند انتخاب به جا و مناسبی می تواند باشد.

تفاوت دیگر این دو مدل در ظرفیت باتریشان است که آیفون مینی 2438 میلی آمپر ظرفیت دارد و باتری نسبتا کوچکی است. البته باید گفت که باتری آیفون 13 استاندارد از نسخه پرو آن بزرگتر است و ظرفیتش 3240 میلی آمپر است.

حال اگر گیمر حرفه ای هستید که قدرت سخت افزاری گوشی برای شما خیلی مهم است این را باید بدانید که در هر چهار گوشی از تراشه یکسانی استفاده شده است.

این تراشه هم مصرف بهینه ای از لحاظ باتری دارد و هم تصاویر دوربین و محتوای گرافیکی را به بهترین صورت ممکن پردازش می کند و در اجرای بازیهای گرافیکی بدون افت فریم ریت بسیار موفق عمل میکند.

پس اگر قدرت سخت افزاری برایتان مهم است فرقی ندارد کدام یک از این چهار مدل را خریداری کنید زیرا هر چهار مدل قدرت یکسانی دارند.

پیشنهاد می شود مطالعه مقاله انواع ایرپاد اپل را از دست ندهید. 

انواع مدل های آیفون 13 - اندازه

خرید و فروش انواع گوشی از برندهای معروف

گوشی بازار یک فروشگاه اپل و مرکز تعمیرات گوشی های اپل است که به تعمیرات تخصصی تمام مدل های گوشی آیفون می‌پردازد. گوشی بازار با داشتن افراد متخصص و استفاده از قطعات اورجینال، در تلاش است بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. اگر گوشی آیفون شما دچار آسیب شده است و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات دارد، می توانید از کیفیت بالای خدمات گوشی بازار استفاده کنید.

برای خرید انواع گوشی کارکرده و لوازم جانبی آن نیز می توانید با کارشناسان بخش فروش گوشی بازار تماس بگیرید و در مورد قیمت با آنها مشورت کنید و با استفاده از راهنمایی کادر مجرب بهترین لوازم جانبی گوشی هوشمند را برای خود انتخاب کنید.

برای ثبت سفارش می توانید هم اکنون با گوشی بازار تماس بگیرید.

admin

admin

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

On Key

Related Posts

نگهدارنده موبایل

نگهدارنده موبایل

در عصر کنونی عکاسی با تلفن‌های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته است. تمام گوشی‌‎های جدید با داشتن دوربین با کیفیت به

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟