مقالات

قیمت گوشی آیفون

قیمت گوشی آیفون در سال 2022

شرکت اپل انواع گوشی های آیفون را در سری های متفاوت به بازار عرضه کرده است. هر یک از گوشی های آیفون دارای ویژگی های خاصی هستند که توجه بسیاری از جوانان را به خود جلب کرده است. نسخه های اخیری که در بازار موجود است نسبت به سایر گوشی های آیفون از قابلیت های منحصر به فردی برخوردار هستند و قیمت بالاتری نیز دارند. در ادامه مقاله شما را با قیمت گوشی آیفون در سال جدید مطلع خواهیم ساخت.

شرکت اپل در سال جدید در مورد نسخه های جدید گوشی آیفون مانند آیفون 13، 13 پرو، 13 پرومکس و 13 مینی خبر داده است. این نسخه ها با توجه به ویژگی هایی که دارد، دارای قیمت های متفاوتی است و کیفیت عالی را برای شما تضمین می کند.

فروشگاه گوشی بازار، انواع گوشی های هوشمند نو و دسته دوم را با ضمانت اصل بودن کالا و قیمت مناسب به شما عرضه می کند.

 قیمت گوشی آیفون

شرکت اپل سال هاست که در زمینه تولید گوشی های آیفون فعالیت می کند و تا حال چندین نسخه از بهترین گوشی ها را به بازار عرضه کرده است. گوشی های آیفون در میان تمام برندها جزء محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی های جهان شمرده می شود. این امر به دلیل سخت افزارها و نرم افزارهای استفاده شده در آن می باشد که آن را نسبت به سایر گوشی ها متمایز کرده است.

با توجه به قیمت گوشی آیفون، انواع نسخه SE و مینی آن نیز به بازار عرضه شده است که امکان خرید آن را برای افراد دیگر نیز فراهم کرده است.

قیمت گوشی آیفون - خرید گوشی دست دوم

مقایسه قیمت گوشی آیفون و ویژگی آن 

شرکت اپل هر سال یک نسخه ارتقا یافته از گوشی آیفون را به بازار عرضه می کند و قیمت های متفاوتی را برای هر یک در نظر می گیرد. به عنوان مثال، آیفون 13 جدیدترین نوع گوشی شرکت اپل است که 4 نسخه از آن در بازار موجود است. گران ترین نسخه آن آیفون 13 پرومکس و ارزان ترین آن آیفون 13 مینی می باشد.

تفاوت چندانی میان 4 نسخه آیفون 13 وجود ندارد و همه آن ها از یک نوع پردازنده برخوردار هستند. تفاوت عمده آن ها در کیفیت دوربین، حسگرها، اندازه صفحه نمایش و غیره می باشد که باعث تغییر قیمت گوشی آیفون شده است.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت گوشی آیفون

شرکت اپل با تولید و عرضه بهترین و با کیفیت ترین گوشی ها، به یکی از محبوب ترین برندهای دنیا تبدیل شده است. همین امر باعث شده نسبت به مدل های دیگر قیمت بالایی داشته باشد. اما قیمت گوشی آیفون به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

برند اپل

اولین عامل مهم در هنگام انتخاب گوشی آیفون، اعتبار برند اپل است که در مقایسه با برندهای دیگر برتری خاصی دارد. برند اپل از معروف ترین برندهای تولید کننده گوشی در سطح جهان می باشد که نسبت به برندهای سامسونگ، هواوی، نوکیا، ال جی و غیره از قیمت بالاتری برخوردار است.

این مطلب را هم بخوانید: انتخاب بهترین گوشی اپل

مشخصات گوشی آیفون

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در تغییر قیمت گوشی های اپل، مشخصات و ویژگی های آن است. این مشخصات در نسخه های متفاوت گوشی آیفون فرق دارند. هنگام خرید یک گوشی آیفون اولین کاری که باید انجام دهید، بررسی مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی است که در بخش تنظیمات قابل مشاهده است.

از مشخصات سخت افزاری می توان به نوع قطعات به کار رفته در آن، حافظه رم، حافظه داخلی دستگاه، دوربین، کیفیت صفحه نمایش و غیره اشاره کرد. هر شخص نظر به نیاز و بودجه خود می تواند یکی از نسخه های گوشی آیفون را انتخاب کند.

تغییر ارز

خرید و فروش گوشی های هوشمند از هر برندی که باشد با توجه به نرخ ارز بازار متغیر است. گوشی های هوشمند اپل که از کشور مبدا به سایر کشورها صادر می شود، تحت تاثیر نوسانات ارزی قرار می گیرد و ممکن است گاهی باعث بالا رفتن و یا پایین آمدن قیمت گوشی اپل شود.

علاوه بر تغییر ارز بازار، عوامل دیگری مانند مالیات بر ارزش افزوده، حق گمرک و غیره نیز بر قیمت گوشی آیفون تاثیر خواهد داشت.

گارانتی محصول و خدمات پس ار فروش

با توجه به بازار پرفروش گوشی های هوشمند، افراد متقلب و سودجویی هستند که گوشی های دسته دوم و کارکرده را به جای نسخه اصلی به فروش می رسانند. شاید قیمت این گوشی ها ارزان تر باشد اما از کیفیت خدمات پس از فروش و گارانتی برخوردار نمی باشند.

هنگامی که شما محصول خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری می کنید، از کیفیت و ضمانت اصل بودن کالا مطمئن می شوید. بنابراین، برای خرید گوشی آیفون بهتر است از طریق نمایندگی های معتبر اقدام کنید تا از گارانتی و ضمانت کیفیت کالا بهره مند شوید.

قیمت گوشی آیفون - فروشگاه گوشی بازار

سال عرضه گوشی آیفون

سال عرضه محصول از عوامل مهمی است که بر قیمت گوشی آیفون تاثیر گذار است. هر گوشی هوشمندی که تازه به بازار عرضه می شود در مقایسه با مدل های قدیمی تر قیمت بالاتری دارد.  در صورتی که از سال عرضه محصول گذشته باشد، قیمت آن نیز کاهش می یابد.

بهترین گوشی  آیفون در فروشگاه گوشی بازار

برای انتخاب یک گوشی آیفون اصل باید به عوامل مهمی مانند ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری و سال عرضه محصول دقت کنید. تفاوت این ویژگی ها در قیمت گوشی آیفون نقش عمده ای دارد و برای انتخاب مناسب بهتر است سراغ نمایندگی های معتبر بروید. 

فروشگاه گوشی بازار، انواع محصولات تکنولوژی مانند گوشی های آیفون، سامسونگ، هواوی، انواع کنسول های بازی، نرم افزارهای بازی و خدما دیگر را به شما عرضه می کند.

admin

admin

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

4 فکر در مورد “ قیمت گوشی آیفون در سال 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

On Key

Related Posts

نگهدارنده موبایل

نگهدارنده موبایل

در عصر کنونی عکاسی با تلفن‌های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته است. تمام گوشی‌‎های جدید با داشتن دوربین با کیفیت به

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟