مقالات

گوشی آیفون

بهترین گوشی آیفون در سال 2022

حتما در مورد گوشی آیفون و قیمت بالای آن شنیده اید؛ اما چرا بسیاری از مردم سراغ این نوع گوشی ها می روند؟ ویژگی های عمده گوشی های اپل چیست؟ مدل های مختلف گوشی آیفون چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا جواب این سوالات را به شما ارائه کنیم و راهنمایی های لازم برای انتخاب یک گوشی آیفون را خدمت شما عزیزان بیان کنیم.

خصوصیات گوشی های اپل

گوشی های هوشمند آیفون محصول شرکت اپل می باشد و به دلیل ویژگی هایی که دارد از محبوبیت خاصی در بین مردم برخوردار است. یکی از دلایل قیمت بالای این محصول، امکانات متنوع، طراحی ظاهری و سایر ویژگی های منحصر به فرد آن است که گوشی اپل را نسبت به گوشی های دیگر متمایز ساخته است.

اما این را به یاد داشته باشید گوشی آیفون تنها انتخاب نیست و نمی توان برندهای دیگر را دست کم گرفت. برنامه ریزی گوشی های اپل در مقایسه با سایر گوشی های سامسونگ، هواوی، نوکیا و غیره متفاوت است و طرفداران خاص خود را دارد.

در ادامه به انواع مدل های گوشی آیفون و بهترین گوشی آیفون می پردازیم و در مورد ویژگی های هر کدام با شما صحبت خواهیم کرد.

بهترین گوشی آیفون - خرید و فروش گوشی

معرفی مدل های گوشی هوشمند اپل و بهترین گوشی آیفون

شرکت های تولیدکننده مانند سامسونگ، ال جی، هواوی و غیره سری های متفاوتی از گوشی ها را وارد بازار کرده اند که هر کدام از نظر ویژگی ها کمی با هم تفاوت دارند. اما شرکت اپل با عرضه نوع خاصی از گوشی تنها چند سری از آن ها را به بازار عرضه کرد. هر کدام از گوشی های سری آیفون از نگاه امکانات دارای ویژگی های منحصر به فردی است که با سری های دیگر متفاوت می باشد. برخی از مدل های گوشی آیفون عبارتند از: (سری SE، 7، 8، X، 11، 12 و 13).

اگر می خواهید بدانید که کدام مورد  بهترین گوشی آیفون است، ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

فروشگاه گوشی بازار، بزرگترین بازار خرید و فروش انواع موبایل های هوشمند می باشد که از تمام برندها و در طرح و رنگ های مختلف به شما عرضه می کند.

مقایسه گوشی های سری آیفون

با ظهور سری جدید گوشی های اپل، هنوز هم از مدل های دیگر آیفون مانند سری 12، 11، 8 و غیره استفاده می شود. در کنار گوشی آیفون 13، سری 12 نیز دارای ویژگی های مشابهی است که امکانات خوبی را برای طرفداران خود ارائه کرده است.

تنها عیب گوشی های سری 12 قیمت بالا و سایز صفحه نمایش آن است که با این حال باز هم از محبوبیت آن کاسته نمی شود. از معایب دیگر گوشی آیفون 12 این است که کیفیت دوربین آن در مقایسه با مدل های قبلی تفاوت چندانی ندارد و طول عمر باتری نیز نسبتا کم می باشد.

یکی از مدل های دیگر آیفون 12 به اندازه مینی است و کوچکتر از سری های دیگر می باشد. علی رغم کیفیت عالی صفحه نمایش، اما دارای حافظه نسبتا کمتری است. از آنجایی که داشتن فضای ذخیره سازی بیشتر برای اکثر مردم اهمیت دارد، معیار ظرفیت حافظه هنگام خرید گوشی آیفون باید در نظر گرفته شود.

اما گوشی آیفون 12 پرومکس نسبت به سایر مدل های آیفون از کیفیت عالی در صفحه نمایش و دوربین برخوردار است. ماندگاری طولانی باتری این گوشی هوشمند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

مدل های قبلی آیفون مانند سری 11، 8، 7 و SE در مقایسه با مدل های جدید از امکانات کمتری برخوردار است. گوشی های آیفون سری قدیمی در زمان خود محبوبیت خاصی داشتند و در مقایسه با برندهای دیگر ویژگی های منحصر به فردی را دارا بودند.

بهترین گوشی آیفون در سال جدید

علی رغم مدل های دیگر گوشی اپل،  آیفون سری 13 به عنوان جدیدترین مدل در بازار شناخته شده است. این گوشی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که باعث شده با قیمت بالاتری به فروش برسد. از امکانات ویژه گوشی اپل سری 13 می توان به سایز صفحه نمایش 6.1 اینچی آن اشاره کرد که از وضوح بالایی برخوردار است.

برخی از ویژگی های آیفون 13 پرو مشابه به مدل آیفون 13 پرومکس است و تفاوت چندانی ندارد. دوربین سه گانه این گوشی دارای یک دوربین زوم اپتیکال بوده و بهترین کیفیت را برای عکسبرداری در شب فراهم می کند. وجود لنز اولترا واید به شما این امکان را می دهد تا تصاویری باکیفیت و نزدیک را بگیرید.

از نظر ویژگی های ظاهری می توان به خوش دست بودن آن اشاره کرد که در رنگ های مختلفی مانند خاکستری، طلایی، نقره ای و آبی در بازار موجود می باشد. کیفیت بدنه گوشی اپل بسیار محکم بوده و در صورت افتادن در آب براحتی خراب نمی شود.

بهترین گوشی آیفون با ظرفیت باتری بالا

در مقایسه با انواع گوشی های آیفون، سری 11، 12 و 13 از ظرفیت بالای باتری برخوردار هستند. با یک بار شارژ کامل باتری می توانید تا 12 ساعت پخش ویدیو و 80 ساعت پخش موزیک را تجربه کنید. اگر بخواهیم مقایسه دقیق تری داشته باشیم، آیفون 11 پرومکس بیشترین ظرفیت باتری را برای شما فراهم می کند. مدل های دیگر مانند 11 پرو، آیفون XR و آیفون 12 پرو نیز در رده های بعدی دارای ظرفیت بالای باتری هستند.

بهترین گوشی آیفون - فروشگاه گوشی بازار

کدام گوشی اپل برای بازی مناسب است؟

گوشی های آیفون به دلیل کیفیت بالای صفحه نمایش و ظرفیت حافظه رم برای انجام انواع بازی های ویدیویی مناسب است. اما در حقیقت بعضی تفاوت هایی در کیفیت انجام بازی در میان مدل های مختلف آیفون وجود دارد. در بین تمام گوشی های اپل، موبایل آیفون 11 در رتبه بالایی قرار گرفته است و می توانید بازی های سنگین و با کیفیت را براحتی انجام دهید.

دلیل این امر این است که قدرت پردازنده بالایی دارد و اجرای بازی های ویدئویی با سرعت خوبی انجام می شود. مدل های آیفون 11 پرو، آیفون SE و آیفون XR نیز برای اجرای بازی ها مناسب هستند.

بهترین گوشی آیفون را از فروشگاه گوشی بازار خریداری کنید

گوشی های آیفون در ذات خود بی نظیر هستند و انتخاب عالی برای جوانان و طرفداران برند آیفون می باشد. امکانات و ویژگی های منحصر به فرد موبایل آیفون باعث شده تا در مقایسه با برندهای دیگر قیمت بالاتری داشته باشند.

فروشگاه گوشی بازار، به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش موبایل های هوشمند، انواع گوشی های سامسونگ، نوکیا، اپل، هواوی و غیره را به شما عرضه می کند.

admin

admin

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

2 فکر در مورد “ بهترین گوشی آیفون در سال 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

On Key

Related Posts

نگهدارنده موبایل

نگهدارنده موبایل

در عصر کنونی عکاسی با تلفن‌های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته است. تمام گوشی‌‎های جدید با داشتن دوربین با کیفیت به

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟