مقالات

خرید آیفون13پرومکس یا سامسونگ اس22 اولترا

خرید آیفون13پرومکس یا سامسونگ اس22 اولترا

خرید آیفون13پرومکس  از محبوب ترین گوشی های شناخته شده در بین کاربران می باشد که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند.

با این حال باز هم تفاوت هایی بین این دو نوع گوشی هوشمند وجود دارد که می خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم. اگر می خواهید یک تصمیم درست برای خرید آیفون13پرومکسو اس 22 اولترا بگیرید، بهتر است اول ویژگی های هر کدام را بشناسید.

سپس با توجه به نیاز خود و بودجه ای که دارید اقدام به خرید آن کنید. برند اپل و سامسونگ بدون شک قدرتمندترین گوشی های هوشمند را طراحی و تولید کرده اند که از نظر عملکرد با یکدیگر در رقابت هستند.

اما با این حال باز هم کسانی هستند که طرفدار گوشی های آیفون هستند و برخی دیگر طرفدار سامسونگ.

خرید آیفون13پرومکس و سامسونگ اس 22 اولترا

ساختار گوشی های این دو برند دارای بدنه مستحکمی هستند و در مقابل ضربه، آب و گرد و غبار به خوبی مقاومت می کند.

جنس قاب خرید آیفون13پرومکس از نوع فولاد ضد زنگ ساخته شده است، در حالی که گوشی سامسونگ اس22اولترا دارای فریم آلومنیومی می باشد.

گوشی سامسونگ اس 22 اولترا نسبت به آیفون 13پرومکس شیک ‌تر به نظر می ‌رسد و ظاهری چشمگیرتری دارد و به دلیل داشتن لبه های مربعی استفاده از آن بسیار ساده است.

برای آگاهی بیشتر  مطالعه مشکلات رایج در گوشی آیفون پیشنهاد می شود.

گوشی سامسونگ

کیفیت دوربین در گوشی آیفون13پرومکس و سامسونگ اس22اولترا

یکی از مهم ترین معیارهایی که هنگام انتخاب گوشی هوشمند بسیار اهمیت دارد، کیفیت دوربین آن است. سامسونگ اس 22 اولترا سه دوربین با سنسورهای 108 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی و 10 مگاپیکسلی دارد که در مقایسه با گوشی آیفون از کیفیت بالایی برخوردار است.

خرید آیفون13پرومکس نیز دارای سه دوربین با سنسورهای 12 مگاپیکسلی، سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا می باشد که بهترین کیفیت را برای علاقه مندان خود ارائه می کند.

دوربین سامسونگ اس22اولترا با اعمال فیلترهای جذاب تصاویر با کیفیت و با وضوح بالا برای شما ثبت می کند. علاوه براین، در محیط های تاریک براحتی می توانید تصاویری با رزولوشن بالا تهیه کنید.

آیفون13پرومکس نیز به شما این امکان را می دهد تا چند تصویر از یک صحنه داشته باشید و از دوربین جلو به اندازه کیفیت دوربین عقب استفاده کنید. تفاوتی که در دوربین این دو نوع گوشی وجود دارد، گرم تر بودن رنگ ها و شفافیت آن در دوربین های آیفون13پرومکس می باشد.

تفاوت پردازنده آیفون13پرومکس و اس22اولترا

نوع پردازنده سامسونگ اس22اولترا، کوالکام اسپندراگون است که یک تراشه 4 نانومتری دارد. اما آیفون13پرومکس دارای تراشه 5نانومتری و پردازنده گرافیکی 5 هسته ای می باشد.

با این حال، هر دو نوع گوشی برای انجام بازی های گرافیکی بسیار عالی است و می توانید بهترین کیفیت و سرعت را تجربه کنید. اما خرید آیفون13پرومکس به دلیل عملکرد بالا گزینه قابل اعتمادتری برای طرفداران گوشی های هوشمند می باشد.

برای آگاهی بیشتر  مطالعه معرفی گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra پیشنهاد می شود.

خرید گوشی اپل و سامسونگ

صفحه نمایش گوشی اس22اولترا و آیفون13پرومکس

یکی از معیارهای مهم که باید هنگام خرید یک گوشی به آن توجه داشته باشید، صفحه نمایش است که میزان وضوح، روشنایی، نرخ تازه سازی و ابعاد صفحه نمایش آن است.

سامسونگ اس22 اولترا به دلیل میزان روشنایی بالایی که دارد در میان گوشی های هوشمند دارای درخشان ترین صفحه نمایشگر می باشد. در حالی که میزان روشنایی صفحه نمایش آیفون13پرومکس در حدود 1200 نیت است.

هنگامی که یک در حال تماشای یک تصویر ثابت در گوشی آیفون هستید، نرخ تازه سازی از 120 به 10 هرتز کاهش می یابد. اما در گوشی سامسونگ اس22اولترا این عدد به 1 هرتز می رسد.

مقایسه مشخصات حافظه رم و حافظه اصلی

از نگاه ظرفیت حافظه داخلی و رم، تفاوت چندانی بین این دو نوع گوشی وجود ندارد. گوشی سامسونگ اس22اولترا دارای 8 گیگ حافظه رم و 1 ترابایت حافظه داخلی می باشد. در حالی که آیفون13پرومکس دارای 6گیگ حافظه رم می باشد.

طبق نظرسنجی که از استفاده کنندگان گوشی آیفون13پرومکس و سامسونگ اس22اولترا بدست آورده اند، به این نتیجه رسیده اند که گوشی آیفون با استفاده کم از منابع سخت افزاری بیشترین بهره وری را دارد. اما این امر دلیل بر نقطه ضعف سامسونگ اس22اولترا نخواهد بود.

باتری آیفون13پرومکس و سامسونگ اس22اولترا

هر دو نوع گوشی از نظر باتری و مدت زمان نگهداری شارژ عملکرد خوبی دارند و تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. سامسونگ اس22اولترا دارای یک باتری 5000 میلی آمپری است که در مقایسه با آیفون13 پرومکس بی نظیر است.

با این حال خرید آیفون13پرومکس نیز دارای یک تراشه ای است که در کاهش مصرف باتری بسیار عالی عمل می کند. علاوه براین، هر دو دستگاه از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کند.

خرید و فروش انواع گوشی از برندهای معروف

گوشی بازار یک فروشگاه اپل و مرکز تعمیرات گوشی های اپل است که به تعمیرات تخصصی تمام مدل های گوشی آیفون می‌پردازد. گوشی بازار با داشتن افراد متخصص و استفاده از قطعات اورجینال، در تلاش است بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. اگر گوشی آیفون شما دچار آسیب شده است و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات دارد، می توانید از کیفیت بالای خدمات گوشی بازار استفاده کنید.

برای خرید انواع گوشی کارکرده و لوازم جانبی آن نیز می توانید با کارشناسان بخش فروش گوشی بازار تماس بگیرید و در مورد قیمت با آنها مشورت کنید و با استفاده از راهنمایی کادر مجرب بهترین لوازم جانبی گوشی هوشمند را برای خود انتخاب کنید.

برای ثبت سفارش می توانید هم اکنون با گوشی بازار تماس بگیرید.

admin

admin

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهی در مورد “خرید آیفون13پرومکس یا سامسونگ اس22 اولترا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

On Key

Related Posts

نگهدارنده موبایل

نگهدارنده موبایل

در عصر کنونی عکاسی با تلفن‌های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته است. تمام گوشی‌‎های جدید با داشتن دوربین با کیفیت به

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟