مقالات

گوشی دست دوم اپل - گوشی بازار

گوشی دست دوم اپل از کجا بخرم؟

گوشی دست دوم اپل از کجا بخرم؟ این سوال با توجه به افزایش قیمت دلار و متعاقب آن افزایش سرسام آور قیمت گوشی های اپل در ایران ممکن است در ذهن طرفداران گوشی های اپل که بودجه کافی برای خرید گوشی نو ندارند ایجاد شود. البته اطمینان از سالم بودن گوشی و دزدی نبودن آن در اولویت قرار دارد و اینکه از مراکز معتبری تهیه گردد.

فروشگاه اینترنتی گوشی بازار فروشنده انواع گوشی های دست دوم اپل و سامسونگ می باشد که می توانید با خیال راحت از این مرکز گوشی مورد علاقه خود را خرید نمایید. در این مقاله به این موضوع می پردازیم پس تا پایان مطلب همراه ما باشید.

نکات مهم خرید گوشی دست دوم اپل :

1- اطمینان از سرقتی نبودن گوشی : اکثر گوشی های سرقتی موجود در بازار فاقد مدارک هستند و بعضی از آنها حتی لوازم جانبی هم ندارند پس دقت کنید و مواظب باشید که گوشی سرقتی خریداری نکنید.

2- بررسی ظاهر گوشی از بابت آسیب و شکستگی : با یک نگاه دقیق ظاهری می توان متوجه هر گونه شکستگی، خط و خش، آسیب های جزئی و … شد. پس هنگام خرید گوشی دست دوم اپل با یک نگاه تیز بینانه به این کار اقدام کنید و سرسری و بی حوصله خرید را انجام ندهید.

3- بررسی اصلی بودن گوشی و اطمینان از تقلبی نبودن آن : متاسفانه در بازار گوشی های فیک هم وجود دارند که بسیار به گوشی های اصلی شبیه هستند و خیلی از افراد حتی متوجه این اختلاف هم نمی شوند پس بهتر است هنگام خرید گوشی دست دوم اپل از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بخواهید تا کلاه سرتان نرود.

4- بررسی سالم بودن پورتهای اتصال گوشی : برخی گوشی های دست دوم اشکال و ایراد در پورت ها، هدفون، شارژر، باتری، حافظه جانبی و … دارند که ممکن است قابل اصلاح و تعمیر نباشند و یا به کیفیت اولیه برنگردند پس هنگام خرید گوشی دست دوم اپل از سالم بودن خصوصا پورت ها مطمئن شوید.

5- تست گوشی و روشن کردن آن : کدهای خاصی وجود دارد که می توانید بوسیله این کدها سالم بودن گوشی خود را تست کنید که برای هر برند متفاوت است.

مطالعه این مقاله را پیشنهاد می کنیم: قیمت گوشی آیفون در سال 1401

گوشی دست دوم - خرید

6- استعلام رجیستری گوشی دست دوم در موقع خرید : برای جلوگیری از سرقت شدن گوشیها در سالهای اخیر اقداماتی انجام شده که به این ترتیب است که هر گوشی هنگام ورود به کشور دیگر باید بصورت قانونی ثبت شده باشد.

این امر باعث می شود که گوشیهای دزدی وارد کشور نشوند و اگر سرقت شوند به راحتی قابل پیگیری باشند. پس قبل از خرید گوشی دست دوم اپل باید وضعیت رجیستری گوشی را استعلام کرد که از طرق زیر است :

  • اپلیکیشن همتا
  • سامانه اینترنتی همتا
  • کد دستوری *7777#
  • از طریق پیامک به شماره 7777

گوشی دست دوم اپل از کجا بخرم؟

فروشگاه اینترنتی گوشی بازار بزرگترین مرکز خرید و فروش گوشیهای نو و دست دوم است و همه محصولات این فروشگاه هم ضمانت اصل بودن کالا دارد و با قیمتی مناسب به شما عزیزان ارائه میشود.

همچنین قیمت گذاری محصولات دست دوم در این فروشگاه توسط کارشناسان متخصص انجام میشود و جای هیچگونه نگرانی از این بابت نمی باشد.

برای جلب اطمینان و اعتماد مشتریان امکان پرداخت در محل وجود دارد که شما عزیزان میتوانید بعد از بررسی کامل گوشی و محصول مورد نظر اقدام به پرداخت هزینه آن نمایید.

مقاله پیشنهادی: مشکلات رایج در گوشی آیفون

گوشی دست دوم - رجیستری

عواملی که روی قیمت گوشی دست دوم تاثیرگذار است:

  1. برند گوشی
  2. اصل بودن گوشی و کشور سازنده آن
  3. قطعات سخت افزاری
  4. برنامه های نرم افزاری
  5. مدت زمان کارکرد و سال تولید گوشی
  6. ویژگی های ظاهری و تمیز بودن گوشی
  7. داشتن وسایل جانبی نظیر هدفون، باتری، شارژر، قاب و …

راههای تشخیص دست دوم بودن گوشی

یک راه براساس کیفیت ظاهر گوشی و لوازم جانبی آن است که به راحتی قابل مشاهده است. علاوه بر موارد ظاهری برنامه های نرم افزار گوشی هم میتواند به ما کمک کند تا تشخیص دهیم که گوشی دست دوم است و نو نیست.

مثلا یکی از راههای فهمیدن اینکه گوشی کارکرده است یا نه این است که کد دستوری *#*#786#*#*  و یا #786## میباشد که با وارد کردن آنها صفحه تنظیمات گوشی قابل مشاهده است و با ورود به بخش RTN میتوان از وضعیت گوشی مطمئن شد.

خرید و فروش انواع گوشی از برندهای معروف

گوشی بازار یک فروشگاه اپل و مرکز تعمیرات گوشی های اپل است که به تعمیرات تخصصی تمام مدل های گوشی آیفون می‌پردازد. گوشی بازار با داشتن افراد متخصص و استفاده از قطعات اورجینال، در تلاش است بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. اگر گوشی آیفون شما دچار آسیب شده است و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات دارد، می توانید از کیفیت بالای خدمات گوشی بازار استفاده کنید.

برای خرید انواع گوشی کارکرده و لوازم جانبی آن نیز می توانید با کارشناسان بخش فروش گوشی بازار تماس بگیرید و در مورد قیمت با آنها مشورت کنید و با استفاده از راهنمایی کادر مجرب بهترین لوازم جانبی گوشی هوشمند را برای خود انتخاب کنید.

برای ثبت سفارش می توانید هم اکنون با گوشی بازار تماس بگیرید.

admin

admin

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

On Key

Related Posts

نگهدارنده موبایل

نگهدارنده موبایل

در عصر کنونی عکاسی با تلفن‌های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته است. تمام گوشی‌‎های جدید با داشتن دوربین با کیفیت به

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟