مقالات

ساعت هوشمند و دستبند هوشمند

ساعت هوشمند و دستبند هوشمند

ساعت هوشمند و دستبند هوشمند هر دو روی مچ دست استفاده می شوند، بسیاری از افراد تفاوت بین ساعت هوشمند و دستبند هوشمند  را نمی دانند، ولی هر دو دستگاه تقریبا مشابه هم هستند و عملکرد یکسانی دارند.

اگراز هر دو دستگاه استفاده کرده باشید و یا دیده باشید، به این نتیجه می رسید که هر دواز ویژگی های مشترکی برخوردارند. معمولا، ساعت‌های هوشمند و دستبند‌های هوشمند هر دو زمان را نشان می‌دهند،

هر دوشامل تناسب اندام و آپشن های سلامت مانند قدم سنج، نمایش میزان خواب و نمایش ضربان قلب هستند که می‌توانند با گوشی‌های هوشمند استفاده شوند و در اطراف مچ دست بسته می‌شوند.

تفاوت دستبند هوشمند و ساعت هوشمند

از تفاوت های ساعت هوشمند و دستبند هوشمند اندازه صفحه نمایش، ابعاد و سایر ویژگی های پیچیده می باشد. تفاوت های زیادی بین ساعت هوشمند و دستبند هوشمند وجود دارد. مثلا یکی از دستگاه ها می تواند جستجو کند در حالی که دیگری می‌تواند نوتیفیکیشن نشان دهد.

با این حال، برخی از کاربران ممکن است انتظار عملکرد یکسانی از دستبند را داشته باشند زیرا نمی توانند تفاوت بین آنها را به طور کامل متوجه شوند. در این مقاله می خواهیم تفاوت های این دو دستگاه را بررسی کنیم و ویژگی های آن ها را برای شما عنوان کنیم.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله 10 ویژگی ضروری گوشی هوشمند پیشنهاد می شود.

خرید دستبند هوشمند گوشی بازار

ویژگی های دستبند هوشمند

مهم تر از همه، می خواهیم با ویژگی های دستبند هوشمند شروع کنیم. این دستگاه شامل بسیاری از خدمات، خدمات بهداشتی و ورزشی می باشد. این دستبند که گزینه های زیادی از آلارم گرفته تا کنترل پخش کننده موزیک را نمایش می دهد.

همچنین شامل خدمات مختلفی مانند اندازه گیری میزان ضربان قلب، چک کردن میزان کالری و نمایش میزان خواب برای سلامتی شما می شود. وقتی از جهت ورزش و فعالیت نگاه می کنیم، می بینیم که ویژگی هایی مانند حالت ورزشی، کرونومتر و فاصله سنج وجود دارد.

این دستبند هوشمند بسیاری از فعالیت ها از جمله دوچرخه سواری، دویدن و طناب زدن را پشتیبانی میکنند. از نظر حسگرها، دستگاهی که شتاب سنج و میزان ضربان قلب را نمایش می دهد، ویژگی های نجات دهنده ای نیز دارد. مهم تر از همه معمولاً دارای ویژگی ضد آب هستند.

ویژگی های ساعت هوشمند

وقتی ویژگی های ساعت هوشمند را مورد بررسی قرا می دهیم، با آپشن های بسیار متنوعی مواجه می شویم. این دستگاه از تماس گرفته تا ارسال تکست را پشتیبانی می کند وشامل ویژگی های مهم تری در جهت سلامت و ورزش می باشد.

از لحاظ سلامت، ویژگی هایی مانند چک کردن کالری، چک کردن میزان اکسیژن خون، و میزان استرس را نمایش می دهد. از لحاظ ورزشی شامل فاصله سنج، پیدا کردن مسیر، و جنبه های ورزشی دیگر پشتیبانی می کند.

مانند دستبندهای هوشمند این دستگاه نیز ضد آب می باشد. یکی از ویژگی هایی که نظر کاربران را بیشتر جلب می کند، امکان قابلیت پاسخگویی به تماس ها و امکان مکالمه است.

پیشنهاد ویژه گوشی بازار: ساعت هوشمند اپل واچ سری 6

آشنایی با انواع دستبند هوشمند

دستبند هوشمند مناسب تنظیم کردن خواب: این مدل دستبند می تواند تمامی فعالیت‌های بدن از قبیل زمان خواب،حرکات بدن، ساعت بیدارشدن و میزان ضربان قلب  را شامل می شود.

دستبندهای هوشمند کامل: این مدل دستبند کلیه ویژگی های یک دستبند هوشمند را دارا می باشد و می‌تواند تمامی اطلاعاتی که شامل کنترل کیفیت خواب خود، درصد کالری مصرفی و میزان ضربان قلب خود  را به شما نمایش می دهد؛ همچنین این دستبند هوشمند قابلیت اعلان اعلانات، متصل کردن به دوربین گوشی، پخش موزیک و موارد این چنینی را به کاربرنمایش می دهد.

دستبند با قابلیت ها و ویژگی های هوشمند: این مدل دستبند میزان فعالیت بدن ،کیفیت خواب، میزان ضربان قلب و اعلانات مرتبط به موبایلتان را نشان می دهد؛ به علاوه از ویژگی ویبره و چراغ آلارم نیز بهره مند است که راحت تر بتوانید اعلان‌های مربوط به هر نوع برنامه ای  را از هم مجزا کنید.

پیشنهاد ویژه گوشی بازار: ساعت هوشمند اپل واچ سری SE

دستبند هوشمند خردسالان: دستبند هوشمند خردسالان برای نظارت کردن فعالیت های کودکان از راه دور مناسب می باشد و قابلیت این را دارد که به گوشی متصل شود و والدینشان می توانند شرایط جسمانی و فعالیت کودک خود را تحت مراقبت داشته باشند.

دستبند هوشمند با قابلیت های چک کردن وضعیت سلامت قلب: این دستبندها به صورت متوالی شرایط قلبی شما را مورد بررسی قرار می دهد، بنابراین با خیال آسوده می توانید به فعالیت ورزشی خود بپردازید.

دستبندهوشمند مجهز به جی پی اس: می توان در هنگام پیاده روی و رانندگی و دوچرخه سواری از آن استفاده کنید که برای تشخیص و پیدا کردن مسیر درست می توان از آن استفاده کرد.

 مزایا و کاربردهای استفاده از دستبندهای هوشمند 

داشتن سلامت جسمانی: برای داشتن سلامت جسمانی و رژیم مناسب غذایی خود که این روزها جزء دغدغه افراد می باشد می توانید با بهره گیری از دستبند هوشمند از میزان کالری مصرفی غذای خود آگاه شوید.

کنترل میزان فعالیت بدنی: با داشتن دستبند هوشمند می توانید میزان فعالیت جسمانی خود را تحت کنترل داشته باشید.

کنترل میزان ضربان قلب: دستبندهای هوشمند با بهره گیری از سنسورهای بازتابی نوری می توانند جریان خون و سلامت قلبی شما را مورد بررسی قرار دهند.

اعلان نوتیفیکیشن: با استفاده از دستبندهای هوشمند می توانید از اعلانات گوشی خود مطلع شوید و بدون بررسی متوالی گوشی خود تمامی پیام های خود را چک کنید.

کنترل کردن میزان وضعیت خوابی: با استفاده از دستبندهای هوشمند می توان میزان خواب خود را کنترل کرد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله 10 ویژگی ضروری گوشی هوشمند پیشنهاد می شود.

گوشی هوشمند گوشی بازار

مزایا و کاربردهای ساعت هوشمند

کنترل زمان در تمامی نقاط کشور: ساعت هوشمند زمان محل خود و زمان تمامی شهرهای دیگر را به نمایش می گذارد که از طریق لوکیشن و اتصال داده ها این کار را انجام می دهند.

نمایش اعلانات: از بارزترین ویژگی ساعت هوشمند نمایش کلیه نوتیفیکیشن های مربوط به برنامه های گوشی مانند اینستاگرام، واتس اپ، تلگرام می باشد که دیگر نیازی به چک کردن گوشی خود نیست.

نمایش قدم شمار: از طریق این ویژگی می توانید از سلامت جسمانی خود آگاه شوید.

خرید و فروش انواع گوشی از برندهای معروف

گوشی بازار یک فروشگاه اپل و مرکز تعمیرات گوشی های اپل است که به تعمیرات تخصصی تمام مدل های گوشی آیفون می‌پردازد. گوشی بازار با داشتن افراد متخصص و استفاده از قطعات اورجینال، در تلاش است بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. اگر گوشی آیفون شما دچار آسیب شده است و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات دارد، می توانید از کیفیت بالای خدمات گوشی بازار استفاده کنید.

برای خرید انواع گوشی کارکرده و لوازم جانبی آن نیز می توانید با کارشناسان بخش فروش گوشی بازار تماس بگیرید و در مورد قیمت با آنها مشورت کنید و با استفاده از راهنمایی کادر مجرب بهترین لوازم جانبی گوشی هوشمند را برای خود انتخاب کنید.

برای ثبت سفارش می توانید هم اکنون با گوشی بازار تماس بگیرید.

admin

admin

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

1 فکر در مورد “ ساعت هوشمند و دستبند هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

On Key

Related Posts

نگهدارنده موبایل

نگهدارنده موبایل

در عصر کنونی عکاسی با تلفن‌های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته است. تمام گوشی‌‎های جدید با داشتن دوربین با کیفیت به

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟