مقالات

معرفی گوشی سامسونگ

معرفی گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra

 گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra ادغامی از بهترین گوشی های سامسونگ است. یعنی سامسونگ با بهره گیری از قدرت سری Note و عملکرد خوب دوربین سری S  استانداردی جدید برای گوشی هوشمند جدید خود ایجاد کرده است.

این گوشی با داشتن S Pen ، قابلیت Nightography و ویدیوی پیشرفته، عمر باتری بیش از یک روز، باعث شده از بهترین سری های اولترایی باشد که سامسونگ تاکنون به بازار عرضه کرده است.

این ادغام سری Galaxy Note و سری S باعث منحصر به فرد بودن S22 Ultra Galaxy شده است، از این رو یک جهش رو به جلوی برای فناوری تلفن همراه است که استاندارد جدیدی را برای آنچه که یک گوشی هوشمند می تواند داشته باشد، تعیین کند.

Galaxy S22 Ultra ، از قابلیت های خلاقانه کاربردی گرفته تا قدرت را داراست و هر آنچه که در سری Note به آن علاقه مند بودید، مانند قلم S Pen را به سری S اضافه می کند.  گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra به سری جدید گوشی های Galaxy S اضافه شده و همه ویژگی های آن ها به علاوه ویژگی های جدید اضافه شده از سری S و Note را ارائه می دهد.

قدرتمندترین گوشی سامسونگ

برای اولین بار قلم S که مورد علاقه کاربران Note بود به یک گوشی سری S اضافه شده که این سریع ترین قلم S است، شما می توانید به طور طبیعی روی صفحه گوشی خود بنویسید و نقاشی کنید (مانند نوشتن روی صفحه کاغذ).

با داشتن S Pen گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra فراتر از یک گوشی شده که راه های جدیدی را برای خلاقیت و کار با گوشی را پیش رویتان می گذارد و در نتیجه تجربه ای از کار با تلفن همراه است که شبیه هیچ تجربه دیگری نخواهد بود.

وجود لنزهای دوربین یکپارچه در Galaxy S22 Ultra و قاب فلزی براق که جلوه ای آینه مانند به گوشی می دهد، باعث زیباتر شدن ظاهر این گوشی شده است.

برای آگاهی بیشتر مقاله بهترین زمان برای خرید گوشی هوشمند پیشنهاد می شود.

گوشی سامسونگ S22

امکان عکاسی در هر مکان و هر شرایطی

گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra این امکان را به شما می دهد که در هر مکانی که دوست دارید و با هر شرایط نوری فیلم های ارزشمندی تهیه کنید.

از ویژگی های پیشرفته موجود در تمام سری  S22 که در این گوشی نیز وجود دارد می توان به Nightography اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد ویدیو های واضح و با کیفیتی را در طول شبانه روز با دو دوربین جلو و عقب ضبط کنید.

گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra با یک سنسور 2.4um پیکسلی ساخته شده است که تا به حال بزرگ ترین حسگر پیکسلی سامسونگ بوده است و هر ۴ لنز دوربین خود را قادر می سازد تا نور و داده بیشتری را ضبط کند و ویدیو بهینه ای را برای شما فراهم کند.

به علاوه لنز پیشرفته Super Clear به شما کمک می کند تا در شب نیز ویدیوهای شفاف داشته باشید.

گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra با قابلیت زوم ۱۰۰ برابری به سوژه نه تنها قدرتمند ترین دوربین سامسونگ بلکه هوشمندترین دوربین نیز هست.

این گوشی از ویژگی های جدید هوش مصنوعی مانند حالت پرتره، پشتیبانی می کند تا هر عکسی را حرفه ای جلوه دهد.

با داشتن قابلیت های هوشمند قوی در گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra تلفن همراه شما امکانات بسیاری را در اختیار شما قرارمی دهد و همیشه می توانید با هر شرایطی عکس ها و ویدیوهای خیره کننده تهیه کنید.
چه یک عکاس آماتور باشید و چه حرفه ای Galaxy S22 Ultra تمامی ابزارهایی که برای عکاسی مورد نیاز است، در اختیار شما قرار می دهد.

این مدل از گوشی سامسونگ مانند سایر مدل های سری S  دسترسی انحصاری به برنامه Expert RAW را می دهد که دارای مجموعه جامعی از ابزارهای ویرایش داخل دوربین است و تجربه ای شبیه به DSLR را ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد که خلاقانه تر عمل کنید.

همچنین قابلیت ذخیره عکس ها در فرمت RAW را داراست که می توانید کنترل داده های تصویری ویرایش شده خود داشته باشید.

مانند یک دوربین DSLR شما می توانید تیرگی یا روشنی عکس را با سرعت شاتر  و  تنظیمات ISO تنظیم کنید.

همچنین می‌توانیدبا تنظیم رنگ سفید  عکس های خود را گرم یا سرد کنید و به صورت دستی روی سوژه موردنظر فوکوس کنید تا تصاویرتان دقیقا همان باشد که می خواهید.

برای آگاهی بیشتر مقاله نکات کلیدی هنگام خرید تبلت پیشنهاد می شود.

گوشی سامسونگ جدید

قدرت و کارایی بالا

گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra از اولین سری Galaxy S است که به آخرین پردازنده ۴ نانومتری مجهز شده است و پیشرفته ترین پردازش های هوش مصنوعی را تامین می کند.

ویژگی wiFi-6E تا دو برابر سریع تر از WiFi-6.8 است که به معنی کارکرد بی نظیر برنامه های پراستفاده عمل می کند. تمام این کارها با باتری قدرتمندگوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra  انجام می شود که با یک بار شارژ کامل گوشی، ذخیره بیش از یک روز را به شما می دهد. همچنین از شارژ فوق سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می کند.

چه در حال تماشای فیلم باشید، چه نباشید، صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra با حداکثر روشنایی همه چیز را با جزئیات خیره کننده و واضح به شما نشان می دهد.

به علاوه با داشتن تکنولوژی Vision Booster صفحه نمایش گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra روشنایی را در طول روز به طور هوشمندانه تنظیم می کند و باعث می شود بهترین دید ممکن از صفحه نمایش خود حتی در نور آفتاب روشن را داشته باشید.

امنیت

گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra توسط Knox Vault سامسونگ که پلتفرم قدرتمندی است و شامل یک پردازنده و حافظه ایمن است و اطلاعات حساسی مانند رمزهای عبور، بیومتریک یا کلیدهای بلاک چین را که به طور کامل از سیستم عامل اصلی گوشی جدا هستند، محافظت می کند.

ویژگی One UI این قابلیت را به شما می دهد که دسترسی برنامه ها را کنترل کنید تا ببینید کدام برنامه ها به داده ها و دوربین شما دسترسی دارند، بنابراین می توانید تصمیم بگیرید اجازه دسترسی به برنامه را بدهید یا خیر.

همچنین ویژگی امنیتی جدید آن از حملات سایبری که سیستم عامل و حافظه را هدف قرار می دهد، جلوگیری می کند.

گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra که جدیدترین مدل گوشی سامسونگ  است در  بهمن ماه 1400 وارد بازار شده است. رنگ هایی مشکی، سفید، زرشکی دارد و حافظه آن 128، 256 و 512 است.

خرید و فروش انواع گوشی از برندهای معروف 

برای خرید انواع گوشی می توانید با کارشناسان بخش فروش گوشی بازار  تماس بگیرید و در مورد قیمت با آنها مشورت کنید و با استفاده از راهنمایی کادر مجرب بهترین گوشی هوشمند را برای خود انتخاب کنید.

برای ثبت سفارش می توانید هم اکنون با گوشی بازار تماس بگیرید.

admin

admin

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهی در مورد “معرفی گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

On Key

Related Posts

نگهدارنده موبایل

نگهدارنده موبایل

در عصر کنونی عکاسی با تلفن‌های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته است. تمام گوشی‌‎های جدید با داشتن دوربین با کیفیت به

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟