مقالات

گوشی کارکرده

نکات مهم در خرید گوشی کارکرده

تعویض گوشی هوشمند اغلب می تواند یک عادت گران قیمت باشد، چون بهترین گوشی های هوشمند قیمت بسیار بالایی دارند.

در دنیای امروزی انتخاب های بسیاری در دسترس‌تر هستند، یکی از راه‌های عالی برای دسترسی به ویژگی های جدید گوشی های هوشمند، خرید یک گوشی کارکرده است.

گوشی کارکرده (استفاده شده) چیست؟

«استفاده شده»، کلمه ای است که با معانی منفی سنگین می شود. کلمانی مانند «از آن استفاده شده و دیگر خوب نیست و کارایی ندارد». به غیر از این کلمه ترسناک، خرید یک گوشی کارکرده تجربه بدی نخواهد بود، البته به شرطی که قبل از خرید نکاتی را رعایت کنید و برای خرید گوشی کارکرده دقت لازم را داشته باشید.

ویژگی های گوشی کارکرده

صرف نظر از این، حتی اگر فرایند خرید گوشی کارکرده را بررسی کنید، باز هم ممکن است همه چیز به اشتباه پیش برود. گام‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای کاهش احتمال وقوع یک حادثه ناخوشایند انجام دهید،

برای خرید گوشی کارکرده عاقلانه است که با ارزش ترین مشخصات و ویژگی های خود را نیز در نظر داشته باشید که عبارت است از: آیا می توانید از قابلیت های دو سیم کارت بودن، بهره مند شوید؟ آیا به کارت حافظه نیاز دارد؟ اندازه صفحه نمایش چقدر است؟ آیا گوشی برای بازی مناسب است؟ دوربین آن چند پیکسل است؟ و…

رعایت نکات مهم به شما کمک می کند تا در فرایند تهیه یک گوشی هوشمند کارکرده انتخاب ایده آلی داشته باشید. بنابراین قبل از خرید گوشی کارکرده نکاتی را باید بررسی کنید.

در ادامه چند نکته موثر بیان شد که می تواند منجر به یک تجربه خرید مثبت برای شما شود و احتمال اینکه برای خرید گوشی کارکرده اشتباه کنید، بسیار کمتر خواهد شد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه این مقاله امکانات جدید آیفون 13 چیست؟ پیشنهاد می شود.

گوشی جدید

مقایسه قیمت ها در خرید گوشی کارکرده

با مراجعه به فروشگاه یا سایت های مختلف مانند گوشی بازار که در زمینه گوشی کارکرده، فعالیت می کنند، می توانید قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

دریابید که چه چیزی باعث می‌شود وضعیت گوشی عالی، خوب، یا ضعیف باشد و در مورد حداقل کیفیتی که از آن راضی هستید، تصمیم بگیرید. از آنجا، شما می توانید به سرعت قیمت منصفانه را دریابید.

همچنین مطمئن شوید که گوشی کد ریجستری داشته است؛ زیرا اگر این طور نباشد، بعد از مدتی غیرفعال خواهد شد.

اگر می‌خواهید مقداری پول پس انداز کنید، زمان خرید خود را با عرضه نسخه جدید دستگاه مورد علاقه خود برنامه ریزی کنید. برای مثال اگر دلتان می‌خواهد گوشی گلکسی S21 دست دومی را داشته باشید، صبر کنید تا Galaxy S22 معرفی شود. پس بهتر است صبر کنید تا چند هفته در فروشگاه های عرضه باشد. زمانی که یک دستگاه به واحد نسل قبلی تبدیل شود، قیمت ها کاهش می یابد.

خرید گوشی کارکرده اپل iphone11 پیشنهاد می شود.

مرجع معتبر برای خرید گوشی کارکرده

آیا در مورد آنچه به دنبال آن هستید و اینکه چقدر می خواهید هزینه کنید، کنترل خوبی دارید؟ اکنون زمان آن است که بفهمید گوشی کارکرده خود را از کجا بخرید. گزینه های بسیاری در دسترس است.

وب سایت های مانند گوشی بازار، یکی از بهترین مرجع ها برای خرید گوشی‌های هوشمند کارکرده یا فروش گوشی هایی هستند که دیگر به آن نیاز ندارید. در این نوع سایت ها امنیت کاربر به طور کامل حفظ می شود، به این معنی که بعید است قربانی کلاهبرداری شوید.

این وب‌ سایت ها دارای پشتیبانی دائم است که همه کاربران را نظارت می‌کنند و قبل از اینکه فهرست بالا برود، آنها را به صورت دستی مرور می‌کنند. فعالیت های بازار نیز توسط هوش مصنوعی ردیابی می شود و شما همیشه می توانید برای کمک بیشتر با تیم پشتیبانی آنها تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه این مقاله بهترین زمان برای خرید گوشی هوشمند پیشنهاد می شود.

توجه به مشخصات در خرید گوشی کارکرده

توضیحات کامل و جزییات محصول را حتما بخوانید. فروشنده باید هرگونه نقص محصول را به صورت شفاهی یا نوشتاری توضیح دهد. همچنین می‌توانید برای هرگونه جزییات و سؤالات بیشتر با فروشنده به صورت حضوری یا تلفنی و مکاتبه ای ارتباط برقرار کنید.

حتما مشخصات فروشنده را بررسی کنید. شما باید مطمئن شوید که آنها نیز رتبه خوبی دارند.

در هنگام خرید گوشی کارکرده باید کد ریجستری را بررسی کنید و از فروشنده بپرسید که آیا می‌توانید آن را به‌طور مستقل قبل از خرید بررسی کرد. برخی اجازه می دهند و برخی دیگر این اجازه نمی دهند. این شما هستید که تصمیم می گیرید در این شرایط چقدر ریسک کنید. با این حال، به ما به شما پیشنهاد می کنیم که تمام موارد اطمینان را رعایت کنید تا دچار اشتباه نشوید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه این مقاله  معرفی گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra پیشنهاد می شود.

گوشی دست دوم

صرفه اقتصادی در خرید گوشی کارکرده

هرگز خوب نیست برای چیزهایی که حتی به آن نیاز ندارید، هزینه زیادی کنید. به طور کلی توصیه می شود که همه چیز را ساده بگیرید، به همین دلیل است که خرید یک گوشی کارکرده گزینه خوبی است.

گوشی های کارکرده ارزان‌تر هستند، به‌خصوص اگر یک گوشی قدیمی‌تری داشته باشید. می توانید با پرداخت مبلغ پایین تر نسبت به قیمت گوشی هوشمند نو، برای خرید یک گوشی هوشمند کارکرده با همان ویژگی اقدام کنید.

مواقعی پیش می‌آید که خرید یک گوشی کارکرده بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از خرید یک گوشی هوشمند جدید است، به‌ ویژه زمانی که قصد خرید گوشی همراه گران‌قیمت را ندارید.

همچنین باید بدانید که زمان ارتقا گوشی هوشمند موردنظر شما فرا رسیده است تا بتوانید گوشی کارکرده را در بازار پیدا و خریداری کنید.

با توجه به اینکه گوشی های کارکرده نیز می‌توانند سهم نسبی خود را در فرسودگی داشته باشند و اغلب دارای گارنتی نیستند، اگر نمی‌خواهید دستگاهی را به خانه بیاورید که غیرقابل استفاده باشد، بررسی دقیق گوشی‌های کارکرده بسیار مهم خواهد بود.

دلایل شما برای انتخاب یک گوشی کارکرده هر چه باشد، باید به خاطر داشته باشید که خرید یک گوشی کارکرده یک کار دشوار است، زیرا بازار پر از گوشی های همراه معیوب، تقلبی و دزدی است. بنابراین خرید آن از یک مرجع معتبر مانند گوشی بازار بسیار مهم بوده و مانع از ضررهای احتمالی به شما خواهد بود.

خرید گوشی کارکرده اپل ۱۲پرومکس پیشنهاد می شود.

خرید و فروش انواع گوشی از برندهای معروف 

گوشی بازار یک فروشگاه اپل و مرکز تعمیرات گوشی های اپل است که به تعمیرات تخصصی تمام مدل های گوشی آیفون می‌پردازد. گوشی بازار با داشتن افراد متخصص و استفاده از قطعات اورجینال، در تلاش است بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. اگر گوشی آیفون شما دچار آسیب شده است و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات دارد، می توانید از کیفیت بالای خدمات گوشی بازار استفاده کنید.

برای خرید انواع گوشی کارکرده و لوازم جانبی آن نیز می توانید با کارشناسان بخش فروش گوشی بازار تماس بگیرید و در مورد قیمت با آنها مشورت کنید و با استفاده از راهنمایی کادر مجرب بهترین لوازم جانبی گوشی هوشمند را برای خود انتخاب کنید.

برای ثبت سفارش می توانید هم اکنون با گوشی بازار تماس بگیرید.

admin

admin

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

1 فکر در مورد “ نکات مهم در خرید گوشی کارکرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

On Key

Related Posts

نگهدارنده موبایل

نگهدارنده موبایل

در عصر کنونی عکاسی با تلفن‌های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته است. تمام گوشی‌‎های جدید با داشتن دوربین با کیفیت به

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟