مقالات

کابل شارژر گوشی آیفون

راهکارهای محافظت از کابل شارژر آیفون

گوشی آیفون به دلیل طراحی شیک و درجه یک، با بدنه آلومینیمی و شیشه ای قوی و مستحکم محبوب هستند. با این حال کابل شارژر آیفون دوام چندانی ندارد. تقریباً هر کاربر آیفون تنها پس از چند هفته استفاده از شارژر گلایه دارد که شارژر تقسیم شده، شکسته یا کار نمی کند. برخی از کاربران آیفون نیز از شکستگی کابل‌هایی که داخل درگاه‌های شارژر آیفون گیر کرده و برای جدا کردن آنها با مشکل مواجه شده‌اند، شکایت دارند.

آیا شما می توانید از شکستن کابل شارژر آیفون خود جلوگیری کنید، البته، راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد!

به دلیل استقاده های نامتعارف مانند خم کردن، پیچاندن یا کشیدن، کابل شارژر آیفون اغلب از بین می روند یا شکسته می شوند. کابل های فرسوده نه تنها بیشتر در معرض آسیب هستند، بلکه استفاده از آنها می تواند خطرناک باشد. گاهی اوقات ما از کابل تقلبی استفاده می کنیم و هیچ ایده ای در مورد اصالت کابل نداریم. آنها نه تنها به راحتی می شکنند، بلکه بر باتری گوشی نیز تأثیر می گذارند.

چه از خود کابل شارژر آیفون و چه از کابل متفرقه استفاده کنید، باید بدانید که چگونه از آن محافظت کنید. در این مقاله به شما می گوییم که چگونه می توانید کابل شارژر آیفون را به مدت طولانی تر نگه دارید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه این مقاله مشکلات رایج در گوشی آیفون پیشنهاد می شود.

کابل گوشی

راهکارهای محافظت از کابل شارژر

کابل را حلقه کنید!

هرگز کابل شارژر آیفون را پس از استفاده در کشو یا کیف خود نیندازید. کابل را به خوبی تا کنید تا باعث پیچ و تاب و گره خوردن کابل نشود. برخی از افراد اغلب کابل را با یک سیم پیچ تا می کنند و دور آن را به صورت گره می بندند. این کار هم ایده خوبی نیست؛ زیرا باعث خم شدن کابل و منجر به شکاف می شود. روش ایده آل این است که کابل را حلقه کنید و هر انتهای آن را در حلقه قرار دهید.

شارژر را با دقت وصل کرده و خارج کنید!

کابل شارژر آیفون ظریف هستند، بنابراین باید با احتیاط از آنها استفاده کنید. هنگام جدا کردن شارژر، کابل را خم نکنید یا نکشید. پین را به زور وارد درگاه شارژر نکنید. اگر مراقب نباشید، کابل را می‌شکنید و شارژر آیفون خراب باعث می شود در گوشی آیفون شما گیر کند. بنابراین، برای جلوگیری از شکستن، پین را به آرامی وارد کرده و بردارید.

از خمیدگی بیش از حد کابل شارژر آیفون خودداری کنید!

خمیدگی  یکی از شایع ترین دلایل شکستن کابل شارژ آیفون است. گاهی اوقات کابل ها در اثر کشش و گیر کردن به لوازم، خم می شوند. بنابراین در زمانی استفاده از شارژر و قرار دادن آن در دوشاخه سیم شارژر باید صاف باشد، در غیر این صورت آسیب می بیند. این کشیدگی شارژر نیز منجر به خرابی می شود. بنابراین، مطمئن شوید که کابل همیشه تا آنجا که ممکن است صاف باشد.

هنگام اتصال کابل به برق از گوشی خود استفاده نکنید!

هنگام شارژ هرگز از گوشی همراه خود استفاده نکنید. این کار نه تنها برای عمر طولانی باتری ضرر دارد، بلکه کشیدگی  کابل را نیر افزایش می هد. هنگامی که از تلفن خود در حین شارژ شدن استفاده می کنید، با حرکت تلفن به اطراف، کابل خم می شود. این عمل به کانکتور و همچنین خود کابل آسیب می رساند. بنابراین فقط کمی صبر کنید تا گوشی شما شارژ شود، سپس می توانید هر چقدر که می خواهید از آن استفاده کنید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه این مقاله ممنوعیت واردات گوشی آیفون پیشنهاد می شود.

گوشی آیفون

سه ابزار برای محافظت از کابل شارژر آیفون در برابر شکستن

در حالی که از کابل شارژر خود به خوبی مراقبت کنیم و در استفاده از آن احتیاط کنیم، از شکستن آن جلوگیری می شود، اما ابزارهای مختلفی برای افزایش طول عمر سیم شارژر وجود دارد.

در اینجا سه ابزار مفید برای محافظت از کابل شارژر در برابر شکستگی معرفی می کنیم:

گیره کابل: گیره های کابل برای نگهداری بهتر کابل ها و سیم ها بسیار کاربردی و مفید هستند. آنها اساسا یک ابزار مدیریت کابل هستند که برای صاف نگه داشتن کابل و جلوگیری از هر گونه خم شدگی استفاده می شوند.

نگهدارنده گوشی: اگر همیشه به گوشی خود احتیاج دارید و نمی توانید آن را زمین بگذارید، از پایه های نگه دارنده گوشی استفاده کنید. این کار از خم شدن یا پیچ خوردن کابل شارژر جلوگیری می کند. می توانید گوشی خود را به راحتی با نگه دارنده های گوشی شارژ کنید؛ زیرا از روی میز بلند است. هرگونه عدم تعادل را کاهش می دهد تا تلفن شما ثابت باشد. علاوه بر این، می‌توانید با تنظیم  نگهدارنده گوشی زاویه‌ای عالی برای دید راحت خود داشته باشید.

شارژر بی سیم: راه دیگر برای جلوگیری از پاره شدن کابل شارژر آیفون، استفاده از شارژر بدون کابل است. روی یک شارژر بی‌سیم با کیفیت خوب سرمایه‌گذاری کنید، زیرا اگر کابلی وجود نداشته باشد، دیگر نگران خم شدن، پیچاندن یا ساییدگی آن نخواهید بود.

برای خرید گوشی اپل مدل iPhone 12 پرو پیشنهاد می شود. 

کابل گوشی آیفون

خرید و فروش انواع گوشی از برندهای معروف 

گوشی بازار یک فروشگاه اپل و مرکز تعمیرات گوشی های اپل است که به تعمیرات تخصصی تمام مدل های گوشی آیفون می‌پردازد. گوشی بازار با داشتن افراد متخصص و استفاده از قطعات اورجینال، در تلاش است بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. اگر گوشی آیفون شما دچار آسیب شده است و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات دارد، می توانید از کیفیت بالای خدمات گوشی بازار استفاده کنید.

برای خرید انواع گوشی و لوازم جانبی آن می توانید با کارشناسان بخش فروش گوشی بازار تماس بگیرید و در مورد قیمت با آنها مشورت کنید و با استفاده از راهنمایی کادر مجرب بهترین گوشی هوشمند را برای خود انتخاب کنید.

برای ثبت سفارش می توانید هم اکنون با گوشی بازار تماس بگیرید.

admin

admin

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

On Key

Related Posts

نگهدارنده موبایل

نگهدارنده موبایل

در عصر کنونی عکاسی با تلفن‌های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته است. تمام گوشی‌‎های جدید با داشتن دوربین با کیفیت به

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟