مقالات

باتری تلفن همراه

چه زمانی باید باتری تلفن همراه خود را ارتقا دهیم؟

ارتقای باتری تلفن همراه شما بخشی جدایی ناپذیر از تعمیر و نگهداری تلفن همراه است. با هر بار شارژ، درصدی از عمر باتری خود را از دست می دهید. پس از مدتی، ممکن است متوجه شوید که تلفن شما دیگر شارژ نمی شود. اولین فکر شما در این مورد چیست؟

شاید یکی از راهکارهایی که به نظرتان می رسد، این باشد که یک گوشی جدید بخرید. ولی زمانی که تلفنی خود را دوست دارید و نمی خواهید گوشی جدیدی بخرید. نترسید چند شرکت خدمات تعویض باتری مانند گوشی بازار وجود دارند که خدماتی را برای تجدید حیات تلفن همراه شما ارائه می دهند، برخی از راهکارهای برای این مشکل در این مقاله مورد بررسی گرفته است.

چگونگی ارتقای باتری تلفن همراه

ارتقای باتری گوشی به شما این امکان را می دهد که دستگاه قدیمی خود را برای مدت طولانی تری در حال کار نگه دارید. آیا می دانستید دور ریختن نادرست باتری گوشی باعث آلودگی محیطی می شود؟

بنابراین، باید بررسی کنید که سلامت باتری دقیقا چیست و چه نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد زمان ارتقا باتری تلفن همراه فرا رسیده است؟

درصد سلامت باتری شما ابزاری است که دقیقاً مدت زمانی را که تلفن باید بین زمان استفاده از گوشی، شارژ دوام بیاورد، توصیف می کند، 100 درصد ظرفیت کل و 0 درصد کاملاً تخلیه و تحلیل رفته است.

شما می توانید از طریق درصد و علائم دیگر مانند اینکه تلفن شما دیگر نمی تواند شارژ نگه دارد، باتری شما شروع به باد کردن می کند، تلفن شما به طور غیرمنتظره ای خاموش می شود یا فقط زمانی کار می کند که به برق متصل است و یا تلفن شما ناگهان داغ می شود، نیاز به ارتقا باتری گوشی را تشخیص دهید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه این مقاله 10 ویژگی ضروری گوشی هوشمند پیشنهاد می شود.

باتری گوشی

محافظت از محیط زیست با ارتقای باتری تلفن همراه

هرچه درصد سلامت کمتر باشد، باتری خراب تر می شود و هر چه باتری شما خراب تر باشد، خطرناک تر است. باتری های لیتیوم یونی می توانند متورم و منفجر شوند و فناوری شما را از بین ببرند و به طور بالقوه باعث آتش سوزی شوند.

به همین دلیل است که شرکت هایی که در زمینه ارتقای باتری (تعویض باتری) کار می کنند، آنها را به روشی بسیار ایمن دور می اندازند. البته شما می توانید باتری را خودتان عوض کنید. با این حال، ما لزوماً توصیه نمی کنیم که باتری را خودتان عوض کنید. اگرچه راهنماهای زیادی وجود دارد، اما به دلیل خطرات موجود، ما معتقدیم که بهتر است این کار را به متخصصان واگذار کنید؛ زیرا باتری‌های لیتیوم یونی، همان طور که ذکر شد، می‌توانند بسیار خطرناک باشند.

برای آگاهی بیشتر مطالعه این مقاله 9 اشتباه رایج در تعمیر گوشی پیشنهاد می شود.

سرنوشت باتری قدیمی بعد از ارتقای باتری تلفن همراه

شما تصمیم می گیرید که زمان ارتقا فرا رسیده است و دیگر باتری گوشی خود را نمی خواهید و باتری آن را ارتقا می دهید. باتری قدیمی خود را چه کار می توان کرد؟

می توانید آن را دور بیندازید؛ اما دور انداختن دستگاه قدیمی برای محیط زیست مضر است. هزاران تلفن قدیمی و سایر فناوری های نادیده گرفته شده هر روز در محل های دفن زباله قرار می گیرند، این کار برای استخراج مواد معدنی گرانبها  ضرر دارد و باعث آلودگی بیشتر می شود.

شما می توانید آن را بفروشید، اما احتمال کسب سود مناسب کم است. علاوه بر این، بسیاری از فروشگاه های آنلاین، باتری قدیمی گوشی شما را خریداری خواهند کرد.

خرید گوشی اپل مدل iPhone 13 پرو پیشنهاد می شود.

به طور خلاصه می توان بیان کرد که اگر تلفن شما دیگر شارژ نمی‌شود و می‌خواهید آن را نگه دارید، خدماتی برای ارتقای باتری برای شما و نگه داشتن دستگاه قدیمی شما برای مدت طولانی‌تری وجود دارد.

با این حال، اگر نمی خواهید آن را حفظ کنید، بهترین گزینه این است که گوشی قدیمی را به یک سرویس بازیافت گوشی بفروشید و در حین خرید یک گوشی بازسازی شده، آن را در نظر بگیرید.

ارتقای باتری تلفن همراه موجب جلوگیری از آلودگی زیست محیطی خواهد شد، بنابراین این کار برای محیط زیست بسیار توصیه می شود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه این مقاله ممنوعیت واردات گوشی آیفون پیشنهاد می شود.

باتری گوشی آیفون

خرید و فروش انواع گوشی از برندهای معروف

گوشی بازار یک فروشگاه اپل و مرکز تعمیرات گوشی های اپل است که به تعمیرات تخصصی تمام مدل های گوشی آیفون می‌پردازد. گوشی بازار با داشتن افراد متخصص و استفاده از قطعات اورجینال، در تلاش است بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. اگر گوشی آیفون شما دچار آسیب شده است و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات دارد، می توانید از کیفیت بالای خدمات گوشی بازار استفاده کنید.

برای خرید انواع گوشی کارکرده و لوازم جانبی آن نیز می توانید با کارشناسان بخش فروش گوشی بازار تماس بگیرید و در مورد قیمت با آنها مشورت کنید و با استفاده از راهنمایی کادر مجرب بهترین لوازم جانبی گوشی هوشمند را برای خود انتخاب کنید.

برای ثبت سفارش می توانید هم اکنون با گوشی بازار تماس بگیرید.

admin

admin

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

On Key

Related Posts

نگهدارنده موبایل

نگهدارنده موبایل

در عصر کنونی عکاسی با تلفن‌های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته است. تمام گوشی‌‎های جدید با داشتن دوربین با کیفیت به

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟