مقالات

تعویض صفحه نمایش گوشی آیفون

قیمت تعویض صفحه نمایش گوشی آیفون

تعویض صفحه نمایش گوشی آیفون به علت مشکلاتی که برای آنها به وجود می آید، بسیار مهم است. بنابراین برای تعویض آن دقت لازم باید صورت گیرید تا بعد از تعویض یا تعمیر کارایی لازم را مانند روز نخست داشته باشد.

می توانید برای قطعات باکیفیت برتر با قیمت بسیار مقرون به صرفه، از بخش تعویض صفحه نمایش گوشی بازار مشاوره بگیرید.

گوشی آیفون یک دستگاه بسیار محبوب و راهی عالی برای کسب اطلاعات یا لذت بردن از سرگرمی است. با این حال، صفحه نمایش های استفاده شده در این نوع گوشی های هوشمند، شیشه ای و دارای اجزای پیچیده برای کنترل لمسی هستند. به این ترتیب، آنها بسیار شکستنی و مستعد ضربه، افتادن و خراش هستند.

یکی از مشکلات گوشی های آیفون صفحه نمایش حساس آنها است که هنگامی که صفحه نمایش شکسته می شود (به خصوص پس از چند سال)، صاحبان گوشی آیفون به علت هزینه بالا و کارایی پایین بعد از تعویض یا تعمیر، اغلب از هزینه تعویض و تعمیر آن مطمئن نیستند.

بنابراین باید بررسی شود که هزینه تعویض صفحه نمایش گوشی آیفون آیا مقرون به صرفه است یا خیر؟ همچنین این کار باید توسط چه شخصی انجام شود تا بعد از تعویص یا تعمیر کارایی لازم را داشته باشد؟

تعویض صفحه نمایش گوشی به علت استفاده طولانی

نمایشگرهای گوشی آیفون می توانند با گذشت زمان از کار بیفتند یا به صفحه آسیب برسد.

همانطور که ذکر شد، غیر معمول نیست که در برخی مواقع نیاز به تعمیر یا تعویض صفحه نمایش گوشی آیفون داشته باشید. این مشکل ممکن است به دلیل شکستگی صفحه نمایش یا خرابی اجزای داخلی نمایشگر باشد.

همچنین ممکن است متوجه شده باشید که دیدن یا خواندن صفحه به طور فزاینده ای دشوار می شود. در بدترین حالت، گوشی آیفون شما کاملاً غیرقابل استفاده است و هیچ اطلاعاتی روی صفحه نمایش داده نمی شود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه این مقاله 3 نوع تعمیر متداول برای گوشی آیفون پیشنهاد می شود.

گوشی آیفون

تعویض صفحه نمایش گوشی به علت آسیب

چگونه ممکن است آسیب رخ دهد؟ چند چیز رایج وجود دارد که می تواند به صفحه نمایش گوشی آیفون شما آسیب برساند که عبارت است از:

  • گرم شدن بیش از حد
  • خرابی سخت افزار (خرابی جزء، خرابی رسانه فیزیکی، خرابی چسب)
  • آسیب فیزیکی، صفحه نمایش شکسته یا آسیب سقوط
  • آسیب از طریق افتادن
  • خرابی نرم افزار
  • خرابی باتری از طریق تورم (در این حالت باتری خطرناک شده است و باید به یک تعمیرکار حرفه ای دستگاه سپرده شود)
  • استفاده بیش از حد یا عدم کارایی در مدل های بسیار قدیمی
  • آسیب آب و خوردگی ناشی از بخار آب موجود در هوا
  • سایر آسیب های تصادفی مانند ضربه زدن

اگر در مورد وضعیت صفحه نمایش گوشی آیفون خود مطمئن نیستید یا مشکوک به مشکل هستید، می توانید برای مشاوره با تیم تعمیرات حرفه ای گوشی بازار تماس بگیرید.

برای خرید گوشی اپل مدل iPhone 13 پیشنهاد می شود. 

چگونگی تشخیض تعویض صفحه نمایش گوشی آیفون

چگونه بفهمیم که آیا صفحه نمایش گوشی شما نیاز به تغییر دارد و چه سطحی از تعمیر لازم است. برای این کار باید چند نکته را مورد توجه قرار دهید.

ـ ابتدا باید بدانید صفحه نمایش گوشی آیفون شما آسیب دیده است. آیا صفحه نمایش علائم آسیب فیزیکی یا ترک خوردگی دارد؟ آیا اصلاً می توانید نمایشگری را ببینید؟ آیا کیفیت صفحه نمایش ضعیف است؟ آیا صفحه نمایش لمسی به دستورات لمسی پاسخ می دهد؟

ـ دوم، شما باید بدانید که چه چیزی را می خواهید تعمیر کنید. اگر صفحه نمایش شما ترک خورده یا شکسته است، می توانید آن را با یک صفحه جدید جایگزین کنید. با این حال، اگر مشکل فیزیکی آشکاری وجود نداشته باشد، شناسایی مشکل می تواند پیچیده باشد، مگر اینکه یک تعمیرکار حرفه ای باشید. در صورت نیاز به مشاوره با تیم تعمیر گوشی بازار تماس بگیرید.

ـ سوم، باید بدانید هزینه تعمیر یا تعویض چقدر است. این مورد با توجه به مدل گوشی آیفون شما متفاوت است. بنابراین برای تعمیر آن حتما باید به مدل گوشی توجه داشته باشید و بدانید آیا ارزش آن را دارد که برای تعمیر یا تعویض آن مبلغی را پرداخت کنید یا اینکه باید یک مدل دیگر از گوشی آیفون را خریداری کنید.

ـ چهارم، شما باید بدانید که کارشناسان و افراد که قرار است تعمیر یا تعویض صفحه نمایش گوشی آیفون خود را به آنها بسپارید، چه نوع تعمیراتی می تواند انجام دهند. این کار به عوامل متعددی بستگی خواهد داشت که عبارت است از:

  • سطح دانش، تجربه و مهارت تعمیرکار
  • ابزار و قطعات در دسترس برای تعمیر
  • مطمئن شوید که می توانند تعمیر موردنیاز را انجام دهند (تعمیرات با توجه به مشکل از نظر سختی متفاوت است).

برای آگاهی بیشتر مطالعه این مقاله 9 اشتباه رایج در تعمیر گوشی پیشنهاد می شود.

گوشی آیفون جدید

استفاده از خدمات تعمیرکاران حرفه ای

سپردن گوشی خود به تعمیرکار حرفه ای بهترین کار است.

چند مسیر برای تعمیر یا تعویض صفحه نمایش گوشی آیفون شما وجود دارد. پاسخ دادن به چهار سوال ذکرشده درباره مشکل صفحه نمایش گوشی به شما کمک می کند تا بهترین راه را برای ادامه کار انتخاب کنید.

خدمات تعمیر یا تعویض صفحه نمایش گوشی آیفون توسط تعمیرکاران حرفه ای یک گزینه برای رفع مشکلات گوشی های آیفون است. به این صورت که ارزان تر از ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل خواهد بود.

در اینجا باید هشدار دهیم که برای افراد غیرحرفه ای، انجام بسیاری از تعمیرات گوشی آیفون بدون ایجاد آسیب احتمالی بسیار دشوار است. بنابراین در انتخاب تعمیرکار گوشی آیفون خود بسیار دقت داشته باشید و تمام نکات ضروری را رعایت کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید در مورد قیمت تعمیر یا تعویض صفحه نمایش گوشی آیفون خود با گوشی بازار تماس بگیرید.

خرید و فروش انواع گوشی از برندهای معروف 

گوشی بازار یک فروشگاه اپل و مرکز تعمیرات گوشی های اپل است که به تعمیرات تخصصی تمام مدل های گوشی آیفون می‌پردازد. گوشی بازار با داشتن افراد متخصص و استفاده از قطعات اورجینال، در تلاش است بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. اگر گوشی آیفون شما دچار آسیب شده است و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات دارد، می توانید از کیفیت بالای خدمات گوشی بازار استفاده کنید.

برای خرید انواع گوشی و لوازم جانبی آن می توانید با کارشناسان بخش فروش گوشی بازار تماس بگیرید و در مورد قیمت با آنها مشورت کنید و با استفاده از راهنمایی کادر مجرب بهترین گوشی هوشمند را برای خود انتخاب کنید.

برای ثبت سفارش می توانید هم اکنون با گوشی بازار تماس بگیرید.

admin

admin

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

1 نظر در “قیمت تعویض صفحه نمایش گوشی آیفون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

On Key

Related Posts

نگهدارنده موبایل

نگهدارنده موبایل

در عصر کنونی عکاسی با تلفن‌های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته است. تمام گوشی‌‎های جدید با داشتن دوربین با کیفیت به

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟