مقالات

خرید بهترین شارژر موبایل و تبلت

خرید بهترین شارژر موبایل و تبلت

بهترین شارژر موبایل و تبلت و سایر دستگاه ها انتخابش همیشه دردسرساز است زیرا روند توسعه گوشی‌های هوشمند و تجهیزات جانبی آن ها مدام در حال تغییر می باشد. از طرف دیگر تنوع شارژر موبایل و تبلت در بازار بسیار زیاد است و تشخیص بهترین آن کار دشواری است.

آگاهی از ویژگی های یک شارژر خوب و متناسب با نوع دستگاه شما نیازمند اطلاعاتی در مورد میزان ولتاژ، نوع کابل، آداپتور، برند شارژر و سایر موارد می باشد که در این مقاله به آن ها می پردازیم.

بهترین شارژر موبایل و تبلت

بررسی آمپر شارژر موبایل

آمپر درواقع تعیین کننده شدت جریان برق شارژر متناسب با نوع باتری موبایل است. آمپر شارژر یک عامل کلیدی در هنگام خرید شارژر موبایل یا تبلت است، زیرا این عامل تأثیر مستقیمی بر زمان شارژ می گذارد. به عبارت دیگر، هر چه میزان آمپر و جریان خروجی بیشتر باشد، دستگاه سریعتر شارژ می شود.

می ‌توانید از شارژری استفاده کنید.که جریان خروجی بالاتری نسبت به ورودی موبایل ارائه می ‌کند، زیرا این جریان به‌ طور خودکار تنظیم می ‌شود و به دلیل جریان بیش از حد امکان سوزاندن دستگاه وجود ندارد.

بنابراین، یک شارژر قدرتمند بالا به دستگاه هایی که این سطح قدرت را می پذیرند. این امکان را می دهد که سریعتر شارژ شوند.

برای آگاهی بیشتر  مطالعه انواع کابل USB پیشنهاد می شود.

انواع کابل شارژر

تعداد خروجی شارژر موبایل

یکی از ویژگی های قابل توجه انواع شارژرها تعداد پورت های خروجی آن است. این می تواند یک امتیاز اضافی باشد که بتوانید چندین دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید. اما این نکته را به یاد داشته باشید.که شارژر برای رسیدن به شارژ سریع همزمان باید قدرت بالایی داشته باشد.

به عنوان مثال، اگر یک شارژر با دو خروجی 3.4 A داشته باشیم، یعنی با بیشترین سرعت شارژ روبرو هستیم. به طوریکه میزان آمپر بین دو پورت تقسیم می شود. این نوع شارژر حداکثر کارایی را در تبلت ها، دوربین ها و سایر دستگاه های مشابه ارائه می کند.

خرید شارژر هوشمند

امروزه نوع پیشرفته ای از شارژرها در بازار به فروش می رسد که یک خروجی هوشمند متناسب با نیازهای دستگاه شما فراهم می کند. بدین ترتیب موبایل یا تبلت شما همیشه با حداکثر سرعت ممکن شارژ می شود.

با استفاده از این نوع شارژر، کاربر دیگر نگران این نیست که از کدام درگاه شارژر برای شارژ سریعتر دستگاه خود استفاده کند. پورت از نوع هوشمند بوده و دستگاه متصل شده را به صورت خودکار شناسایی و جریان لازم را تا حداکثر جریان مجاز تامین می کند.

دلیل این امر این است.که شارژر مقدار ثابت جریان را تامین نمی کند، بلکه فقط به اندازه میزان نیاز دستگاه جریان ارسال می کند. به عنوان مثال، اگر یک تلفن همراه به 1000 میلی آمپر نیاز داشته باشد، این جریانی است که از شارژر می گذرد،.در حالی که اگر تلفن به 3000 میلی آمپر نیاز داشته باشد، فقط 2000 میلی آمپر منتقل می شود،.بدون اینکه خطری برای تلفن یا شارژر وجود داشته باشد.

برای آگاهی بیشتر  مطالعه انواع مدل های آیفون 13 پیشنهاد می شود.

کابل شارژ تبلیت و موبایل

شارژرهایی با کانکتورهای استاندارد

وجود کانکتورهای استاندارد در شارژرهای موبایل و تبلت از ویژگی های بسیار مهمی است.که هنگام خرید باید به آن توجه کرد.

امروزه بیشترین استفاده از کانکتورهای Micro USB است. خوشبختانه امروزه اکثر تولید کنندگان گوشی های هوشمند، پورت های استانداردی را طراحی کرده اند.تا از شارژرهای مشابه بتوان استفاده کرد. بنابراین، قبل از خرید شارژر،حتما بررسی کنید که گوشی هوشمند شما دارای چه نوع کانکتوری است.

خرید شارژرهایی با قطعات با کیفیت

اطمینان حاصل کنید که شارژر از قطعاتی ساخته شده که کیفیت و طول عمر بالایی بالایی داشته باشد. دقت کنید که ساختار داخلی پورت، پوشش‌های بیرونی شارژر و جنس کابل برای تجربه کاربری عالی طراحی شده ‌اند.

اگر نوع کابل شارژر، از کیفیت پایینی برخوردار باشد،.ممکن است بعد از مدتی داغ شده و حتی در مواقع تغییرات ناگهانی ولتاژ دچار سوختگی شود.

مشکل دیگری که درمورد شارژرهای بی کیفیت وجود دارد، ساختار غیر استاندارد پورت آن می باشد که ممکن است.به خوبی در محل شارژ گوشی قرار نگیرد و باعث خراب شدن یا شکستن اجزای آن شود.

خرید و فروش انواع گوشی از برندهای معروف

گوشی بازار یک فروشگاه اپل و مرکز تعمیرات گوشی های اپل است که به تعمیرات تخصصی تمام مدل های گوشی آیفون می‌پردازد. گوشی بازار با داشتن افراد متخصص و استفاده از قطعات اورجینال، در تلاش است بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. اگر گوشی آیفون شما دچار آسیب شده است و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات دارد، می توانید از کیفیت بالای خدمات گوشی بازار استفاده کنید.

برای خرید انواع گوشی کارکرده و لوازم جانبی آن نیز می توانید با کارشناسان بخش فروش گوشی بازار تماس بگیرید و در مورد قیمت با آنها مشورت کنید و با استفاده از راهنمایی کادر مجرب بهترین لوازم جانبی گوشی هوشمند را برای خود انتخاب کنید.

برای ثبت سفارش می توانید هم اکنون با گوشی بازار تماس بگیرید.

admin

admin

مقالات پیشنهادی :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهی در مورد “خرید بهترین شارژر موبایل و تبلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

On Key

Related Posts

نگهدارنده موبایل

نگهدارنده موبایل

در عصر کنونی عکاسی با تلفن‌های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته است. تمام گوشی‌‎های جدید با داشتن دوربین با کیفیت به

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟